Tammela on noin 6000 asukkaan kunta Lounais-Hämeessä, missä saat yhdellä silmäyksellä kokea luonnon vehreyden ja Hämeen rikkaan kulttuuriympäristön. Tammelan kunta tarjoaa aktiviteetteja ja kokemuksia niin asukkaille kuin vieraillekin. Hämeen luonto ja historia odottavat löytäjäänsä Tammelan lukuisissa matkakohteissa.

Tammelan kunta

Tammelan tulevaisuus on meidän kaikkien yhteinen asia ja parhaiten sen kehittäminen onnistuu yhteistyössä kaikkien kuntalaisten kanssa. Suorat yhteydenotot luottamushenkilöihimme tuottavat parempia ja oikeudenmukaisempia päätöksiä. Toivomme näiden verkkosivujen lisäävän osallistumistanne toimintaamme ja helpottavan yhteydenpitoa luottamushenkilöidemme kanssa.

Yhteistyöterveisin

Tammela

Puheenjohtaja Jyri Kaunisto

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Ajankohtaista

Sähköautot eivät hintansa ja tekniikkansa takia pitkään aikaan ole ”joka miehen” autoja. Sen takia polttomoottoreihin tulee kehittää ympäristöystävällisiä polttoaineita.
9.2.2021 / Blogi
Kuntavaaleihin on vielä noin kaksi ja puoli kuukautta aikaa, eikä yhtään ääntä ole annettu. Myöskään vaalien voittajia ja häviäjiä ei vielä voida julistaa, vaikka sitä lehdistö jo markkinoi. Keskusta tarvitsee pärjätäkseen näissä vaaleissa monipuoliset ja kattavat ehdokaslistat kunnissa. Se on meidän kaikkien yhteinen savotta.
9.2.2021 / Blogi
21.12.2020 / Kirjat
Alle kilometrin mittaisilla matkoilla kävely on suosituin kulkutapa. Näistä matkoista 65 % tehdään jalan. Yhden-kolmen kilometrin matkoista kävellään 20-30 % ja 3-5 kilometrin matkoista 15 %. Alle kilometrin matkoista henkilöautolla tehdään kuitenkin edelleen neljännes ja kahden kilometrin matkoista yli 50 %.
16.12.2020 / Blogi
EtusivuTammela