Tervetuloa Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin syyskokoukseen Seinäjoelle 11.11!

Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin syyskokous järjestetään lauantaina 11.11.2023 Seinäjoella Framilla (Frami B, auditorio 2, Kampusranta 9, Seinäjoki.) klo 13.00

Kokouksessa valitaan Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirille puheenjohtajisto vuodelle 2024 ja käsitellään muut sääntömääräiset asiat.

Kokouspaikalla ilmoittautuminen paikalla olevaksi alkaa kello 12.00. Kokous alkaa klo 13.

Kokoukseen voi ilmoittautua vielä paikanpäällä kokouksessa. Pyydämme kuitenkin ilmoittautumaan etukäteen. (Ilmoittautumisohjeet etela-pohjanmaa@keskusta.fi)

Puhujavieraina kokouksessa puolueen varapuheenjohtaja, kansanedustaja Hilkka Kemppi ja keskustan eduskuntaryhmän pj, kansanedustaja Antti Kurvinen.

Kokouksessa on kahvitus alkaen klo 12. Kokouksen yhteydessä järjestetään arpajaiset. Varaathan käteistä mukaan. Myynnissä myös Olli Rehn 2024 -tuotteita.

Tervetuloa kokoukseen!

Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin vuosikokous 18.5.2024: Hallituksen keskittämis- ja kurjistamispolitiikka näivettää Suomen
20.5.2024 / Uutiset
Maaseudun Tulevaisuus uutisoi viimeviikolla, että Atrian valmistama kotimainen tuotemerkin porsaan fileepalat oli vaihtunut kaupan private label tanskalaiseen lihaan. Suomalaisen lihan vaihtuminen tanskalaiseen on vain yritys murentaa suomalaista elintarvikeketjua ja vain sen takia, että kauppa tekee siten maksimaalisen voittomarginaalin. Ellei riittävän halvalla suomalaista saada, otetaan tuonti kortti esille.
29.4.2024 / Uutiset
Tarvitsemme nyt tulevaisuudenuskoa - Keskustan Pohjanmaan aluevaltuustoryhmä
Keskustan ryhmäpuheenvuoro Pohjanmaan aluevaltuustossa 22.4.  Aluevaltuutettu Minna Niemi.
22.4.2024 / Uutiset
EtusivuUutisetTervetuloa Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin syyskokoukseen Seinäjoelle 11.11!