Tervetuloa Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin syyskokoukseen Seinäjoelle 11.11!

Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin syyskokous järjestetään lauantaina 11.11.2023 Seinäjoella Framilla (Frami B, auditorio 2, Kampusranta 9, Seinäjoki.) klo 13.00

Kokouksessa valitaan Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirille puheenjohtajisto vuodelle 2024 ja käsitellään muut sääntömääräiset asiat.

Kokouspaikalla ilmoittautuminen paikalla olevaksi alkaa kello 12.00. Kokous alkaa klo 13.

Kokoukseen voi ilmoittautua vielä paikanpäällä kokouksessa. Pyydämme kuitenkin ilmoittautumaan etukäteen. (Ilmoittautumisohjeet etela-pohjanmaa@keskusta.fi)

Puhujavieraina kokouksessa puolueen varapuheenjohtaja, kansanedustaja Hilkka Kemppi ja keskustan eduskuntaryhmän pj, kansanedustaja Antti Kurvinen.

Kokouksessa on kahvitus alkaen klo 12. Kokouksen yhteydessä järjestetään arpajaiset. Varaathan käteistä mukaan. Myynnissä myös Olli Rehn 2024 -tuotteita.

Tervetuloa kokoukseen!

Sinä aktiivinen ja keskustahenkinen järjestöosaaja, tule meille vt. toiminnanjohtajaksi. Haemme Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirille vt. toiminnanjohtajaa. Työtehtävä on täysiaikainen ja muuttuu toiminnanjohtajan tehtäväksi. Työ alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään 1.5.2024.
21.2.2024 / Uutiset
Aluevaltuutetut tutustuivat ikäihmisten palveluihin Jalasjärvellä. Karijoella vilkasta sote-keskustelua kahvikupposen äärellä
Aluevaltuutetut Lasse Anttila, Lasse Hautala, Mervi Kujanpää-Mannila, Esko Lehtimäki, Esa Niemistö, Paula Sihto ja Helena Tuuri-Tammela vierailivat lauantaina 17.2. Jalasjärvellä. Ohjelmassa oli tutustuminen Jalasjärven ikäihmisten palveluihin Palveluportissa ja Kototalolla sekä yleisötilaisuus Jalasjärven ABC:llä. Jalasjärven jälkeen osa ryhmästä jatkoi Karijoelle yleisötilaisuuteen, jossa kuntalaisia vastaanotti aluevaltuutettu Arja Harjunpää.
20.2.2024 / Uutiset
Maanmittauslaitos tekee selvitystä palvelupisteverkostosta. Kahdeksan vuotta sitten esitettiin, että pienemmät palvelupisteet lakkautetaan, mutta silloin maa- ja metsätalousministerinä toiminut Kimmo Tiilikainen (kesk.) päätti, ettei palvelupisteitä lakkauteta. Nyt päätöksen tekee maa- ja metsätalousministeri Sari Essayah. Pienten palvelupisteiden henkilöstö on ottanut kantaa asiaan ja on todennut, että lakkautuksilla ei saada aikaan säästöjä maanmittauslaitokselle. Maanmittaukseen kuuluu maastossa tehtävät työt sekä kiinteistön sijaintipaikalla pidettävät kokoukset ja katselmukset. Jos palvelut keskitetään muutamiin isoihin kaupunkeihin, tulevat matkakustannukset lisääntymään ja työaikaa kuluu tien päälle. Pienemmissä palvelupisteissä työntekijät ovat erittäin sitoutuneita työhönsä ja se näkyy myös työhyvinvoinnissa ja tuloksellisuudessa. Tärkeää on lisäksi se, että palvelupisteiden ollessa lähellä työkohdetta, myös paikallistuntemus on huomattavasti parempi kuin heillä, jotka asuvat kaukana työkohteista.
15.2.2024 / Uutiset
EtusivuUutisetTervetuloa Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin syyskokoukseen Seinäjoelle 11.11!