Keski-Suomi on kauniiden ja puhtaiden järvien, hoidettujen metsien, viljeltyjen peltojen sekä viihtyisien kaupunkien, taajamien ja kylien maakunta.

Haluamme taata keskisuomalaisille tasapuolisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuteen suuntautuvan maakunnan, jossa ei ole unohdettu elämän laatua.

Tervetuloa mukaan Keski-Suomen johtavaan poliittiseen liikkeeseen, joko jäseneksi tai kannattajaksi. Ota rohkeasti yhteyttä!

Toimisto

Yliopistonkatu 17 B 2. krs
40100 Jyväskylä

Avoinna koronatilanteen takia sopimuksen mukaan. Pääsääntöisesti arkipäivisin.

puhelin +358 45 327 4845
sähköposti keski-suomi@keskusta.fi

Leila Lindell: Päätöksenteon realiteetit
Etenkin kuntavaaleissa usein kuvitellaan, että päätöksenteko on yksilön työtä ja päätökset yksilön ratkaistavissa. Moni miettii, äänestäisikö hyvää tyyppiä, puoluetta vai molempia? Voiko vaaleissa oikeasti luvata tekevänsä jotain ihan yksin?
2.6.2021 / Uutiset
Keski-Suomen Keskusta: Keskisuomalainen osaaminen otettava vahvemmin puolustusvoimien käyttöön
Keskustan Keski-Suomen piiri korostaa keskisuomalaisen osaamisen huomioimista osana Suomen puolustuksen kehittämistä. Keskusta katsoo, että Keski-Suomessa sijaitsevaa ainutlaatuista kyberosaamista ja teollista työtä ei voi jättää huomiotta osana puolustuksen ratkaisuja.
23.4.2021 / Uutiset
Leila Lindell: Hyväkään strategia ei yksin saa aikaan muutosta
Yhteiskunnassa on juuri nyt kova hätä siitä, miksi nuoret ihmiset uupuvat, masentuvat ja pahimmassa tapauksessa joutuvat eläkkeelle jo ennen kuin työelämä on oikeastaan päässyt edes alkuun. Varsinainen psyykkinen sairastavuus ei ole lisääntynyt. Lähtökohtaisesti suomalaiset ovat terveempiä, onnellisempia ja työkykyisempiä kuin koskaan aikaisemmin, onhan Suomi neljännen kerran peräkkäin todettu onnellisimmaksi maaksi.
14.4.2021 / Uutiset

Kaikki tapahtumat