Tulevat tapahtumat

Lataa lisää

Menneet tapahtumat

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni kiertää Keski-Suomea 27.7.

ma 27.7 klo 10:15 – ma 27.7 klo 17:00

Keski-Suomen KeskustaYliopistonkatu 17 B 2. kerrosJyväskylä,40100 Map Keskustan …

Keskustan Keski-Suomen piiri saa vieraakseen puheenjohtaja Katri kulmunin joka kiertää päivän ajan ympäri Keski-Suomea seuraavasti:

klo 10.15-11.00 Kahvila Akuliina, Jämsä

klo14.30-15.30 Viitasaari , Vanhan yhteiskoulun ranta, sateen sattuessa sisällä, osoite Haapasaarentie 3-5.

klo 17.00 Uurainen tori

klo 19.00 Jyväskylä, tupailta Kirrin rantatie 22 (ennakkoilmoittautuminen s-postilla: tahvoanttila@gmail.com)

Puheenjohtaja Katri Kulmunin tilaisuudet ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.

Lämpimästi tervetuloa!

Tahvo Anttila
Keskustan Keski-Suomen piiri ry
See MoreSee Less

45 interested  ·  20 going
Katrin kattaus - päivällistä ja politiikkaa

Katrin kattaus – päivällistä ja politiikkaa

la 15.2 klo 17:00 – la 15.2 klo 20:00

Wanhat WehkeetErämäentie 368Karstula,43500 Map Valtiovarainministeri…

Valtiovarainministeri Katri Kulmunin kattaus politiikkaa ja päivällistä järjestetään lauantaina 15.helmikuuta klo 17 Karstulassa. Lisätiedot ja sitovat varaukset 30.1.mennessä puhelimitse: p.040-532 1762/Teijo, p.045-327 4845/Pia ja 050 -573 5353/Pauliina.

99 interested  ·  33 going
Keskustan pj-kiertue Jyväskylässä 30.8.

pe 30.8 klo 18:00 – pe 30.8 klo 19:30

Jyväskylän kaupunginkirjastoPääkirjasto: Vapaudenkatu 39–41Jyväskylä,40100 Map Keskustan …

Keskustan puheenjohtajaehdokkaat puolustusministeri Antti Kaikkonen ja elinkeinoministeri Katri Kulmuni ovat kiertueella keskustaväen ja suuren yleisön tentattavana. Kiertue saapuu Jyväskylään pe 30.8.2019 klo 18. Tilaisuus järjestetään Jyväskylän kaupunginkirjastolla Wolmari-salissa, os. Vapaudenkatu 39-41. Tilaisuuden juontaa Aila Paloniemi. Kahvitarjoilu klo 17.45 alkaen. Tervetuloa mukaan!See MoreSee Less

54 interested  ·  20 going
Keski-Suomen Keskusta 100 v - juhla

Keski-Suomen Keskusta 100 v – juhla

la 23.3 klo 12:30 – la 23.3 klo 16:00

Alkio-opistoTähtiniementie 26Korpilahti,41800 Map Keskustan …

Keskustan Keski-Suomen piiri juhlii 100. toimintavuottaan Alkio-opistolla lauantaina 23.3.2019. Tervehdykset ja lounas klo 12.30 alkaen, juhla klo 14 ja kahvitilaisuus, jossa vapaa sana, muistelut ja eduskuntavaali-ja eurovaaliehdokkaiden esittäytyminen noin klo 16.

Juhlassa puolueen tervehdys puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, juhlapuhe Keskustan varapuheenjohtaja Juha Rehula ja historiakatsaus emerituskansanedustaja Johannes Leppänen. Viihdyttävää ohjelmaa poliittisen stand upin a'la Mikko Vaismaa ja musiikin parissa. Juhlan juontaa eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen.

Juhla on avoin kaikille keskustalaisille, lämpimästi tervetuloa! Tarjoilun riittävyyden vuoksi ilmoittautumiset 10.3.mennessä p. 045-327 4845 tai keski-suomi@keskusta.fi.
See MoreSee Less

24 interested  ·  42 going
Minnan salonki

ti 19.3 klo 16:30 – ti 19.3 klo 18:00

KävelykatuKauppakatuJyväskylä,40100 Map Tervetuloa …

Tervetuloa juhlistamaan Minna Canthin 175-vuotissyntymäpäivää yhdessä Keskustan eduskuntavaaliehdokkaiden ja Minnan kanssa. Tarjolla Minnan nimikkokakkua kahvin tai mummonmehun kera.

”Naiskysymys ei ole ainoastaan naiskysymys vaan ihmiskunnan kysymys.” (Minna Canth)

28 interested  ·  8 going
Keskustan vaalistartti Keski-Suomessa

la 2.3 klo 08:30 – la 2.3 klo 15:00