Tule meille töihin

Keskustan Lapin piiri ry ja Keskustan Peräpohjolan piiri ry

Yhteisen toiminnanjohtajamme siirtyessä uusien haasteiden pariin haemme piireillemme toiminnanjohtajaa määräaikaiseen työsuhteeseen 31.7.2023 saakka. Määräaikaisuuden perusteena on piirien välinen yhteistyökokeilu 31.7.2023 saakka.

Keskustan Lapin piiri ja Keskustan Peräpohjolan piiri vaikuttavat yhteiskunnallisiin asioihin keskustalaisten arvojen mukaisesti kunnallisella, maakunnallisella ja valtakunnallisella sekä eurooppalaisella tasolla. Tärkeitä keskustalaisia arvojamme ovat vastuullisuus ja vapaus, kestävä luontosuhde, ylisukupolvisuus ja kohtuullisuus sekä välittäminen, oikeudenmukaisuus ja paikallisuus.

Tarjoamme näköalapaikan maantieteellisesti Suomen huipulla yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja päätöksentekoon, järjestöllisiä rutiineja, viestinnällistä ja toiminnallista vastuuta sekä vahvat keskustapiirit, joiden toimistot sijaitsevat Kemissä ja Rovaniemellä.

TOIMINNANJOHTAJAN TEHTÄVÄ ON
• johtaa piirien operatiivista toimintaa sekä kehittää piirin järjestöllistä ja poliittista toimintaa.
• toimia vaaleissa piirien vaalipäällikkönä vastaten vaalitoiminnan suunnittelusta ja koordinoinnista.
• pitää yllä hyviä suhteita paikallistoimijoihin, verkottua maakunnallisten vaikuttajien ja muiden toimijoiden kanssa sekä vastata piirin viestinnästä, taloussuunnittelusta ja varainhankinnasta. Toiminnanjohtaja on myös yhdistystoiminnan opas ja ohjaaja tukien vapaaehtoistoimijoitamme yhdistysten sääntömääräisissä asioissa.

Toivomme sinulta kokemusta ja näyttöjä tuloksellisesta järjestötyöstä, soveltuvaa koulutusta, sekä ymmärrystä politiikasta ja keskustalaisesta arvomaailmasta. Työssä tarvitset hyvää paineensietokykyä, kykyä kohdata erilaisia asioita ja ihmisiä sekä taitoa johtaa järjestötyötä, vapaaehtoisia ja ennen kaikkea itseäsi. Sinulla tulee olla hyvät viestinnälliset ja tietotekniset valmiudet, taloushallinnon taidot sekä organisointikyky.

Tehtävät edellyttävät oman auton käyttöä, liikkumista koko Lapin alueella sekä toisinaan myös muualla Suomessa. Ilta- ja viikonlopputyöt kokousten ja tapahtumien muodossa kuuluvat toimenkuvaan. Noudatamme neljän kuukauden koeaikaa.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen ja ansioluetteloineen 30.4.2021 klo 15 mennessä osoitteeseen lappi@keskusta.fi.

Lisätietoja:
Lapin piirin puheenjohtaja Petteri Salmijärvi puhelin 040 528 5285, petteri.salmijarvi@gmail.com
Peräpohjolan piirin puheenjohtaja Tanja Joona puhelin 050 345 2944, tanja.joona@ulapland.fi

EtusivuUutisetTule meille töihin