Olemme aina olleet toiminnan ihmisiä ja uskomme yhdessä tekemisen voimaan. Tämä kaupunki rakennetaan yhdessä – toimeen tarttumalla saadaan aikaan muutosta. Salo on kestävän menestyksen koti. Keskusta on rakentamassa Salosta turvallista, kiinnostavaa, kotoisaa ja taloudellisesti kestävää kaupunkia.
Keskusta on ratkaisuja etsivä sivistysliike. Aatteemme ja arvomme näkyvät kodeissa ja työpaikoilla joka päivä. Jokaisella on vapaus valita elämänsä suunta kaikkialla Suomessa. Tärkeintä on hyvä elämä tasapainossa luonnon kanssa.
Vaikuttamista, yhdessäoloa, ystävyyksiä, kulttuuria ja uuden oppimista – lähde mukaan!
Johanna Riski
Kunnallisjärjestön puheenjohtaja
050 5718934
[email protected]
Tule mukaan, ja liity jäseneksi.
Keskusta toivottaa kaikille hyvää ja levollista kesää!
Tiedoksi tulevasta: Keskustan Kesäpäivä lauantaina 1.8.26 klo 15-19 Vaskion Pukkila, Ruuhikoskentie 11, Vaskio
Lisäksi meidät löytää torstaina 6.8 iltatorilta.
Lisätietoa tapahtumista myöhemmin
Tervetuloa!

Toukokuun tapahtumat.
Johanna Riski (puheenjohtaja)
Marjaana Mänkäri (varapuheenjohtaja)
Eija Järvelä (sihteeri)
Asko Määttänen,
Ismo Saari,
Ulla Huittinen,
Tauno Kanerva,
Jore Lunden,
Ari-Heikki Riihikankare,
Anniina Orrenmaa,
Marita Tuominen,
Tiina Aalto ja
Aimo Vähä-Pietilä