Meidän Helsinkimme on kaikkien kaupunki

Helsingin Keskustan tavoitteena on eloisa ja luonnonläheinen kaupunki, jossa yhdistyvät moderni suomalaisuus ja eurooppalaisuus. Helsinki on sosiaalisesti ja alueellisesti tasa-arvoisena kehittyvä yhteisvastuullinen yhteisö, joka tarjoaa hyvät lähipalvelut asukkailleen asuinpaikasta ja taustasta riippumatta.

Arvostamme ihmisten valinnanvapautta julkisissa ja kaupallisissa palveluissa. Tärkeintä on palveluiden saatavuus ja laatu. Yrittäjyyden edellytyksiä on parannettava kaikissa kaupunginosissa jo kaupunkisuunnittelussa.

Tule mukaan vaikuttamaan!

Toimisto

Apollonkatu 11A,

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

helsinki@keskusta.fi

HelsinginKeskusta

helsingin_keskusta

@HKeskusta

Jukka Männistö - Vielä kerran sotesta
Olen monta kertaa vuosien aikana todennut, että en enää kirjoita sotesta, en enää seuraa sotea, en enää pohdi sotea. Mutta kyse kuitenkin on meitä kaikkia koskettavasta asiasta, joten sote…vielä kerran.
16.10.2020 / Uutiset
Pidetään kouluterveydenhoitajat kouluissa ja laajennetaan ennaltaehkäisevien terveyspalveluiden tarjontaa
Helsingin kaupunki on ilmoittanut siirtävänsä osan kouluterveydenhoitajista osa- ja kokopäiväisesti koronaviruksen jäljitystehtäviin. Osa kouluista on jäämässä kokonaan ilman kouluterveydenhoitajia jopa kahdeksaksi viikoksi. Tehty ratkaisu ei ole kestävä lasten ja nuorten edun kannalta. Kouluterveydenhoitajat tarvitaan kouluilla.
15.10.2020 / Uutiset
SOSTER-SEURA: Sote-palveluiden saatavuus ja turvallisuus on taattava myös korona-aikana
Korona-epidemia jyllää kautta maapallon. Suomi on onnistunut tähän asti hyvin pandemian hoidossa. Se on vaatinut valmiuslain käyttöönottoa ja antanut mahdollisuuden poikkeamaan hoitotakuusta ja käyttää erikoistoimenpiteitä yhteiskunnassa. Tehokkaalla hoidolla on vakavia sekä taloudellisia että terveydellisiä vaikutuksia, joita voimme tällä hetkellä vain arvailla.
17.8.2020 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Kaikki tapahtumat