Meidän Helsinkimme on kaikkien kaupunki

Helsingin Keskustan tavoitteena on eloisa ja luonnonläheinen kaupunki, jossa yhdistyvät moderni suomalaisuus ja eurooppalaisuus. Helsinki on sosiaalisesti ja alueellisesti tasa-arvoisena kehittyvä yhteisvastuullinen yhteisö, joka tarjoaa hyvät lähipalvelut asukkailleen asuinpaikasta ja taustasta riippumatta.

Arvostamme ihmisten valinnanvapautta julkisissa ja kaupallisissa palveluissa. Tärkeintä on palveluiden saatavuus ja laatu. Yrittäjyyden edellytyksiä on parannettava kaikissa kaupunginosissa jo kaupunkisuunnittelussa.

Helsingin Keskustan kunnalliset luottamushenkilöt

Keskustan valtuustoryhmä
Keskustan muut kunnalliset luottamushenkilöt

Tutustu Helsingin Keskustan asettamiin tavoitteisiin  valtuustokaudelle 2021 – 2025.

Lue Helsingin Keskustan vaalilehti ›

Tutustu Helsinki-ohjelmaan ›

Toimisto

Apollonkatu 11A,

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

helsinki@keskusta.fi

HelsinginKeskusta

helsingin_keskusta

@HKeskusta

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Helsingin Keskusta Pride-päivässä

la 2.7 klo 12:00 - la 2.7 klo 19:00

SenaatintoriHelsinki, Map

Tule mukaan Suomen suurimpaan ihmisoikeustapahtumaan Helsinki Prideen!

Pride huipentuu lauantaina 2.7. klo 12.00 järjestettävään Helsinki Pride -kulkueeseen ja Pride puistopiknikiin Kaivopuistossa. 🌈🍀

✅ Helsinki Pride -kulkue lähtee Senaatintorilta la 2.7. klo 12.00 kohti Kaivopuistoa. Paikalla on hyvä olla viimeistään klo 11.30. Lisätiedot Helsingin Keskustan paikasta kulkueessa löytyvät ennen tapahtumaa verkkosivuiltamme. Tule mukaan marssimaan kanssamme yhdenvertaisuuden ja seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvien ihmisten oikeuksien puolesta!

✅ Pride puistopiknik järjestetään Kaivopuistossa klo 13.00 alkaen. Puistopiknikiltä löytyy tänä vuonna tapahtumatori ja värikäs puistodisko. Löydät Helsingin Keskustan teltan tapahtumatorilta klo 13.00-19.00. Tervetuloa juttelemaan ja tutustumaan toimintaamme!

✅ Lisätietoja tapahtumasta ja karttakuvat tapahtuma-alueesta löydät @helsinkipride some-kanavista ja www.pride.fi

✅ Mukaan tapahtumaan saa ehdottomasti tulla spontaanisti, mutta arvostamme myös sitä, jos ilmoitat etukäteen osallistumisestasi Helsinki Pride -kulkueeseen: helsinki@keskusta.fi

Lisätiedot: helsinki@keskusta.fi tai puh. 0400 457 771
... Näytä lisääSee Less

21 interested  ·  11 going
Helsingin Keskusta Hakaniemen Maalaismarkkinoilla

su 3.7 klo 10:00 - su 3.7 klo 14:00

HakaniementoriHelsinki, Map

Helsingin Keskusta on mukana Hakaniemen Maalaismarkkinoilla su 3.7. klo 10.00-14.00. Paikka: Hakaniemen tori.

Lämpimästi tervetuloa tuomaan terveisiä pääkaupunkimme kehittämiseksi ja evästämään luottamushenkilöitämme. Paikalla mm. Keskustan valtuustoryhmästä Eeva Kärkkäinen ja Keskustan Helsingin piirin puheenjohtaja Harriet Lonka.
... Näytä lisääSee Less

2 interested  ·  4 going