Meidän Helsinkimme on kaikkien kaupunki

Helsingin Keskustan tavoitteena on eloisa ja luonnonläheinen kaupunki, jossa yhdistyvät moderni suomalaisuus ja eurooppalaisuus. Helsinki on sosiaalisesti ja alueellisesti tasa-arvoisena kehittyvä yhteisvastuullinen yhteisö, joka tarjoaa hyvät lähipalvelut asukkailleen asuinpaikasta ja taustasta riippumatta.

Arvostamme ihmisten valinnanvapautta julkisissa ja kaupallisissa palveluissa. Tärkeintä on palveluiden saatavuus ja laatu. Yrittäjyyden edellytyksiä on parannettava kaikissa kaupunginosissa jo kaupunkisuunnittelussa.

Tule mukaan vaikuttamaan!

Piiritoimisto

Apollonkatu 11A,

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

helsinki@keskusta.fi

Eeva Kärkkäinen: Korvaamaton lähiluonto
Kuluneena keväänä monen helsinkiläisen harrastaminen on ollut tavallisesta poikkeavaa. Sisäliikunnan ja jumppatuntien sijaan olemme löytäneet itsemme normaalia useammin kävelemästä ja juoksemasta lähiluonnossa.
24.6.2020 / Uutiset
Helsingin Keskusta: Pirkkolan urheiluhalli uuteen paikkaan, nyt!
Helsingin Keskusta puolustaa sekä nuorten liikuntamahdollisuuksia että Keskuspuistoa ja kehottaa kaupunkia ja halliyhtiötä rakentamaan hallin pikaisella järjestelyllä esimerkiksi Pirkkolantien varteen sen sijaan, että riidellään ja odotellaan ratkaisua valitukseen.
17.6.2020 / Uutiset
Laura Kolbe - Hyvää ja terveellistä elämää tulevaisuuden Helsingissä
Helsingin Keskustan valtuustoryhmän budjettipuhe 17.6.2020 Kevät 2020 on ollut monenlaisten profetioiden aikaa. Mennään, aivan aiheellisesti, kriisitietoisuus ja talous edellä, eikä hyvältä näytä maailmanlaajuisestikaan. Nyt ja tulevaisuudessa siintää pelkkiä synkkiä aikoja: huonoja talouslukuja, kasvun pysähtymistä, taloudellista lamaa, toimettomuutta ja mahdollista työttömyyttä. Saamamme taustamateriaali osoittaa, että numerot ovat synkkiä ja vertailu ei ole armollinen Suomelle, eikä Helsingille.
17.6.2020 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Keskustan Helsingin piirin vuosikokous

ma 10.8 klo 18:00

Helsingin KeskustaApollonkatu 11aHelsinki,00100 Map Keskustan Helsingin …

Keskustan Helsingin piiri ry sääntömääräinen vuosikokous järjestetään maanantaina 10.8.2020 kello 18.30. puoluetalo Apollolla, osoite Apollonkatu 11a.

Kahvitarjoilu ja ilmoittautuminen klo 18.00–18.30.

Kokouksessa päätetään puoluekokusedustajista, valitaan ehdokkaat puoluevaltuustoon sekä päätetään vuosiketomuksesta ja tilinpäätöksestä 2019.
See MoreSee Less

6 interested  ·  7 going