Meidän Helsinkimme on kaikkien kaupunki

Helsingin Keskustan tavoitteena on eloisa ja luonnonläheinen kaupunki, jossa yhdistyvät moderni suomalaisuus ja eurooppalaisuus. Helsinki on sosiaalisesti ja alueellisesti tasa-arvoisena kehittyvä yhteisvastuullinen yhteisö, joka tarjoaa hyvät lähipalvelut asukkailleen asuinpaikasta ja taustasta riippumatta.

Arvostamme ihmisten valinnanvapautta julkisissa ja kaupallisissa palveluissa. Tärkeintä on palveluiden saatavuus ja laatu. Yrittäjyyden edellytyksiä on parannettava kaikissa kaupunginosissa jo kaupunkisuunnittelussa.

Tule mukaan vaikuttamaan!

Toimisto

Apollonkatu 11A,

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

helsinki@keskusta.fi

HelsinginKeskusta

helsingin_keskusta

@HKeskusta

SOSTER: Lähipalvelut on turvattava sote-uudistuksessa
Keskustan sosiaali- ja terveyspoliittisen seuran syyskokouksen kannanotto 2020: Lähipalvelut on turvattava sote-uudistuksessa ja verkostomaisessa sote-työssä on tulevaisuus
1.12.2020 / Uutiset
SOSTER: Kalle Laaksonen - Seuraako koronaa talouden näivettymistauti?
Kun ihmisiltä kysytään, mikä heille on tärkeää, useimmat vastaavat: ”Kunhan pysyisi terveenä.” On tietysti monia muitakin tärkeitä asioita, mutta useimmiten oma terveys sijoittuu aivan kärkisijoille. Se on ymmärrettävää, koska terveys on hyvinvoinnin keskeisiä edellytyksiä. Sairaudet tai muut terveyden ongelmat rajoittavat olennaisesti sitä, mitä elämässä voi tehdä tai miten toimia. Ihmisten ja väestön terveys ei ole vain keskeinen toive tai tavoite, se on myös olennainen tavoiteltaessa hyvää kansantalouden kehitystä, sekä elintason että hyvinvoinnin kohoamista pitkällä aikavälillä.
30.11.2020 / Uutiset
Terhi Peltokorpi: Lasten kotihoidon Helsinki-lisä on säilytettävä
Keskustan valtuustoryhmän puheenvuoro vuoden 2021 budjetista kaupunginvaltuuston kokouksessa 25.11.2020. Keskustan valtuustoryhmä tunnistaa hyvin, miten hanakalassa tilanteessa valtuuston käsittelyssä olevaa ensi vuoden budjettiesitystä on jouduttu laatimaan. Viime keväästä lähtien elämäämme ja taloutta erittäin voimakkaasti mullistanut koronapandemia ei ole ainut epävarmuutta aiheuttava tekijä tämänhetkisessä maailmassa.
25.11.2020 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Ei tapahtumia

Kaikki tapahtumat