Meidän Helsinkimme on kaikkien kaupunki

Helsingin Keskustan tavoitteena on eloisa ja luonnonläheinen kaupunki, jossa yhdistyvät moderni suomalaisuus ja eurooppalaisuus. Helsinki on sosiaalisesti ja alueellisesti tasa-arvoisena kehittyvä yhteisvastuullinen yhteisö, joka tarjoaa hyvät lähipalvelut asukkailleen asuinpaikasta ja taustasta riippumatta.

Arvostamme ihmisten valinnanvapautta julkisissa ja kaupallisissa palveluissa. Tärkeintä on palveluiden saatavuus ja laatu. Yrittäjyyden edellytyksiä on parannettava kaikissa kaupunginosissa jo kaupunkisuunnittelussa.

Tule mukaan vaikuttamaan!

Piiritoimisto

Apollonkatu 11A,

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

helsinki@keskusta.fi

Uutiset

Helsingin Keskusta vaatii määrätietoisia toimia koronatestaamisen turvaamiseksi ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden vahvistamiseksi
Keskustan mielestä jokaiselle kaupunkilaiselle pitää turvata välitön pääsy koronatestaukseen. Tällä hetkellä testaukseen pääseminen on ei ole johdonmukaista ja jonot ovat pitkät. Räikeimmissä tapauksissa esimerkiksi Espoossa terveyskeskusten takaisinsoittojärjestelmät on puhdistettu ja aloitettu alusta. Silti ajanvaraus koronatestaukseen tulisi olla mahdollista myös netin kautta.
11.8.2020 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

This message is only visible to site admins
Problem displaying Facebook posts.

Error: No posts available for this Facebook ID

Ei tapahtumia