Meidän Helsinkimme on kaikkien kaupunki

Helsingin Keskustan tavoitteena on eloisa ja luonnonläheinen kaupunki, jossa yhdistyvät moderni suomalaisuus ja eurooppalaisuus. Helsinki on sosiaalisesti ja alueellisesti tasa-arvoisena kehittyvä yhteisvastuullinen yhteisö, joka tarjoaa hyvät lähipalvelut asukkailleen asuinpaikasta ja taustasta riippumatta.

Arvostamme ihmisten valinnanvapautta julkisissa ja kaupallisissa palveluissa. Tärkeintä on palveluiden saatavuus ja laatu. Yrittäjyyden edellytyksiä on parannettava kaikissa kaupunginosissa jo kaupunkisuunnittelussa.

Kuntavaalit 2021

Tutustu Helsingin Keskustan asettamiin tavoitteisiin tulevalle valtuustokaudelle 2021 – 2025. Vaaliohjelmamme kantaa nimeä Helsinki-ohjelma.

Lue Helsingin Keskustan vaalilehti ›

Tutustu Helsinki-ohjelmaan ›

Tutustu Helsingin Keskustan kuntavaaliehdokkaisiin
Ennakkoäänestys 26.5. – 8.6.2021
Vaalipäivä 13.6.

Toimisto

Apollonkatu 11A,

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

helsinki@keskusta.fi

HelsinginKeskusta

helsingin_keskusta

@HKeskusta

Kotihoidon tuen Helsinki-lisä palautettava
Helsingin kaupunginvaltuusto käsittelee kuntavaalien jälkeen kaupungin tämän vuoden talousarvion ylittämistä. Kaupunginhallituksen enemmistö ei kuitenkaan esitä 1.6. voimaan tulleen kotihoidon tuen Helsinki-lisän rajun leikkauksen perumista.
11.6.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Ei tapahtumia

Kaikki tapahtumat