Meidän Helsinkimme on kaikkien kaupunki

Helsingin Keskustan tavoitteena on eloisa ja luonnonläheinen kaupunki, jossa yhdistyvät moderni suomalaisuus ja eurooppalaisuus. Helsinki on sosiaalisesti ja alueellisesti tasa-arvoisena kehittyvä yhteisvastuullinen yhteisö, joka tarjoaa hyvät lähipalvelut asukkailleen asuinpaikasta ja taustasta riippumatta.

Arvostamme ihmisten valinnanvapautta julkisissa ja kaupallisissa palveluissa. Tärkeintä on palveluiden saatavuus ja laatu. Yrittäjyyden edellytyksiä on parannettava kaikissa kaupunginosissa jo kaupunkisuunnittelussa.

Tule mukaan vaikuttamaan!

Toimisto

Apollonkatu 11A,

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

helsinki@keskusta.fi

HelsinginKeskusta

helsingin_keskusta

@HKeskusta

SOSTER: Raimo Ikonen - Aktiivinen ikääntyminen on nyt koetuksella
Korona on koetellut lähes kaikkia ikäryhmiä. Ikääntyneiden tunnot ovat jääneet vähälle ja niitä on tullut ilmi lähinnä kyselyissä ja tutkimuksissa. Tuoreessa THL:n tutkimuksessa todetaan, että ikääntyneet ovat kärsineet eniten eristämisen, kotihoidon rajoitusten, omaishoitajien jaksamisen, vierailukieltojen, yksinäisyyden ja psyykkisten kuormituksen vuoksi. Heiltä puuttuu perheen lähiverkosto, sosiaaliset kontaktit, työkontaktit ja useimmiten digitaidot.
8.1.2021 / Uutiset
Helsingin Keskusta nimesi Eeva Kärkkäisen pormestariehdokkaakseen
Kärkkäisen mielestä Helsingin kaupunginvaltuusto kaipaa keskustalaista linjaa: helsinkiläisten hyvän arjen, työn ja yrittäjyyden sekä lähiluonnon puolustamista.
22.12.2020 / Uutiset
Hae Keskustan Helsingin piirin toiminnanjohtajaksi
Hae Keskustan Helsingin piirin toiminnanjohtajaksi vakituiseen työsuhteeseen 1.2.2021 alkaen tai sopimuksen mukaan.
22.12.2020 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Kuinka tiivistää kuntavaaliohjelma kolmeen teemaan?

to 28.1 klo 18:00 - to 28.1 klo 19:00

Teams

Hyvä kuntavaaliehdokkaamme Helsingissä!

Kutsumme sinut Helsingin Keskustan naisehdokkaiden keskustelutilaisuuteen 28.1. klo 18:00-19:00 Teamsiin.

Keskustelemme ja kuuntelemme naisehdokkaiden ajatuksia puolueen Helsingin kuntavaaliohjelmasta. Tarkoituksena on poimia kärkiteemoja yhteistä kampanjointia varten.

Keskustelua fasilitoi Keskustan Helsingin piirin varapuheenjohtaja, kehitysjohtaja, kuntavaaliehdokas Riina Länsikallio.

Ilmoittaudu etukäteen osoitteeseen helsinginkeskustanaiset@gmail.com. Saat vastauksena linkin Teams-tapaamiseen.

Lämpimästi tervetuloa!

T: Helsingin Keskustanaiset