Toimintamme

Osallistumme Helsingin Keskustana erilaisiin isoihin ja pieniin tapahtumiin niin kaupunginosissa kuin keskustassa. Tapahtumia järjestämme yhdessä keskustalaisten yhdistysten kanssa. Tapahtumissa kuuntelemme ja kyselemme sekä esittelemme toimintaamme ja tavotteitamme. Jokainen saa olla mukana Keskustan toiminnassa sellaisena kuin on. Meille tärkeää on hyvä henki ja ilo.

Otamme kantaa, pidämme ääntä ja olemme aloitteellisia erityisesti helsinkiläisiä, Helsinkiä ja Uuttamaata koskevissa asioissa. Laadimme Helsinkiä koskevia poliittisia ohjelmia. Helsingin Keskustan mielipiteet luodaan yhdessä. Helsingin Keskusta ja valtuustoryhmä sekä keskustalaiset yhdistykset tekevät yhteistyötä. Keskustalaisia yhdistyksiä kaupungissamme on noin 30. Linjan luomme mahdollisimman avoimesti ja osallistaen. Asioista keskustellaan erilaiset mielipiteet huomioiden.

Paikallisuus

Valmennamme keskustalaisia toimijoita ja ehdokkaita sekä uusia kaupunkipäättäjiä. Järjestämme eri aiheista keskustelutilaisuuksia myös verkossa.

Helsingin Keskusta asettaa ehdokkaat kunta-, eduskunta- ja europarlamentin vaaleihin. Kansanedustajien ja europarlamentaarikkojen kautta vaikutamme valtakunnalliseen ja Euroopan Unionin päätöksentekoon.
Helsingin Keskusta asettaa ehdokkaita myös erilaisiin luottamustehtäviin.

Tarjoamme vaikutuskanavan yhteiskunnalliseen päätöksentekoon verkostojemme kautta.

EtusivuPolitiikka ja toiminta