Meidän Helsinkimme on kaikkien kaupunki

Helsingin Keskustan tavoitteena on eloisa ja luonnonläheinen kaupunki, jossa yhdistyvät moderni suomalaisuus ja eurooppalaisuus. Helsinki on sosiaalisesti ja alueellisesti tasa-arvoisena kehittyvä yhteisvastuullinen yhteisö, joka tarjoaa hyvät lähipalvelut asukkailleen asuinpaikasta ja taustasta riippumatta.

Arvostamme ihmisten valinnanvapautta julkisissa ja kaupallisissa palveluissa. Tärkeintä on palveluiden saatavuus ja laatu. Yrittäjyyden edellytyksiä on parannettava kaikissa kaupunginosissa jo kaupunkisuunnittelussa.

Kuntavaalit 2021

Tutustu Helsingin Keskustan asettamiin tavoitteisiin tulevalle valtuustokaudelle 2021 – 2025. Vaaliohjelmamme kantaa nimeä Helsinki-ohjelma.

Tutustu Helsinki-ohjelmaan ›

Tutustu Helsingin Keskustan kuntavaaliehdokkaisiin
Ennakkoäänestys 26.5. – 8.6.2021
Vaalipäivä 13.6.

Toimisto

Apollonkatu 11A,

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

helsinki@keskusta.fi

HelsinginKeskusta

helsingin_keskusta

@HKeskusta

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Kenelle Helsinkiä rakennetaan?

ke 12.5 klo 18:00 - ke 12.5 klo 18:40

Tervetuloa mukaan seuraamaan Kenelle Helsinkiä rakennetaan? - keskustelua 12.toukokuuta klo 18-18.40 Facebook-Liven muodossa: www.facebook.com/HelsinginKeskusta

Tilaisuudessa keskustellaan Helsingin kaupunkikuvasta, sen suojelemisesta ja kaupunkisuunnittelun arvoista Kenen kaupunki? -pamfletin innoittamana.

Keskustelemassa Helsingin kuntavaaliehdokkaat FT Harriet Lonka ja Helsingin kaupunginvaltuutettu, Euroopan historian professori Laura Kolbe sekä asiantuntijana FT Timo Tuomi, joka on yksi Kenen kaupunki? Helsingin kaupunkisuunnittelu ja kulttuuriympäristö törmäyskurssilla -pamfletin kirjoittajista.

Tilaisuus järjestetään live-lähetyksenä täällä Helsingin Keskustan Facebook-sivulla. Tilaisuuden aikana on mahdollista esittää vieraille kysymyksiä ja evästyksiä lähetyksen kommenttikentässä.

Tervetuloa mukaan!
Lisätiedot: helsinki@keskusta.fi
... Näytä lisääSee Less

3 interested  ·  2 going
Helsingin Keskustan vuosikokous

ti 25.5 klo 18:00 - ti 25.5 klo 18:30

Helsinki Map

Piirin sääntömääräinen vuosikokous järjestetään tiistaina 25.5. hybridi-mallilla. Ensisijaisesti kokoukseen toivotaan osallistuttavan etäyhteydellä.
Fyysisenä kokouspaikkana toimii puoluetalo Apollo (osoite: Apollonkatu 11 A). Vieraana puolueen varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen. Valtakirjojen tarkastaminen klo 18.00 – 18.30. Kokous alkaa klo 18.30. Asialistalla sääntömääräiset asiat, kuntavaalit 2021 ja jäsenhankinta.

Virallinen kokouskutsu lähetetään pian.

Lisätiedot: helsinki@keskusta.fi

Kuvassa Keskustan Helsingin piirin puheenjohtaja Harriet Lonka, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen ja Helsingin Keskustan pormestariehdokas Eeva Kärkkäinen.
... Näytä lisääSee Less

13 interested  ·  4 going