Helsingin Keskusta – Tavoitteenamme yhteisvastuun, ympäristön ja yrittäjyyden Helsinki

Puolustamme helsinkiläisten hyvinvointia ja kaupungin elinvoimaisuutta. Helsingin hyvinvointi on koko maan näkökulmasta keskeistä. Meille tärkeitä ovat lähipalveluiden puolustaminen, koulutuksen rahoituksen varmistaminen, vehreän elinympäristön ja kansallisen metsäpolitiikan turvaaminen sekä huoltovarmuuskysymykset – turvataan kotimaisen energian saanti ja ruoantuotanto.

Kuluvalla hallituskaudella on tehtävä vielä enemmän ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi ja tuettava sellaista liiketoimintaa, joka on luonnonvarojen käytön osalta kestävää. Kansainvälisyys ja maahanmuutto ovat ikääntyvälle Suomelle mahdollisuuksia.

Kuluvalla hallituskaudella haluamme puhua heistä, joiden ääni ei riittävästi kuulu yhteiskunnassa. Nostamme esiin erityisryhmien kuten vammaisten ja osatyökykyisten aseman ja mahdollisuuden palkkatyöhön.

Helsingin Keskustan kunnalliset luottamushenkilöt
Keskustan valtuustoryhmä
Keskustan muut kunnalliset luottamushenkilöt

Tutustu Helsinki-ohjelmaan ›

Europarlamenttivaalit su 9.6.2024

Helsingin Keskustan ehdokas  europarlamenttivaaleissa on toimitusjohtaja, DI Petri Roininen
Tule mukaan eurovaalikampanjaan!

Kuntavaalit su 13.4.2025

Pohditko kuntavaaliehdokkuutta? Ota yhteyttä: helsinki(at)keskusta.fi

Toimisto

Apollonkatu 11A,
00100 Helsinki

Toimisto avoinna sopimuksen mukaan. Toiminnanjohtajaa sijaistaa yhdistys- ja jäsenasioissa Aleksi Sipilä sekä muissa asioissa piirin puheenjohtaja Tuomas Meriniemi.

helsinki@keskusta.fi

HelsinginKeskusta

helsingin_keskusta

@HKeskusta

Helsingin Keskusta Facebookissa

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
2 days ago
Video image

Petri Roininen, eurovaaliehdokas(Kesk) ... Näytä lisääSee Less

0 CommentsComment on Facebook

1 week ago
Hyvää ystävänpäivää!

Hyvää ystävänpäivää! ... Näytä lisääSee Less

Helsingin Keskusta
Helsingin Keskusta järjestää kaksi aloiteiltaa.

Aloiteillan tarkoituksena on yhdessä miettiä ja tehdä puoluekokousaloitteita Jyväskylän puoluekokoukseen. Aloitteet tulee jättää viimeistään torstaina 14.3.2024.

Tule mukaan kehittämään puoluetta!

Aloiteillat järjestetään:
Lauantaina 17.2.24 klo 17-19
Keskiviikkona 28.2.24 klo 18-20

Ilmoittaudu linkistä https://forms.gle/BxHRiGMCbYXUyHKo6

Tervetuloa!

#helsinginkeskusta #keskusta #politiikka #aloite #aloiteilta

Helsingin Keskusta järjestää kaksi aloiteiltaa.

Tule mukaan kehittämään puoluetta!

Aloiteillat järjestetään:
Lauantaina 17.2.24 klo 17-19
Keskiviikkona 28.2.24 klo 18-20

Ilmoittaudu linkistä forms.gle/BxHRiGMCbYXUyHKo6

Tervetuloa!

#helsinginkeskusta #keskusta #politiikka #aloite #aloiteilta

Helsingin Keskusta
Haemme Keskustan Helsingin piirille toiminnanjohtajaa vakituiseen työsuhteeseen 11.3.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Tarjoamme näköalapaikan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja päätöksentekoon, järjestöllistä, viestinnällistä ja toiminnallista vastuuta sekä hyvämaineisen keskustapiirin, jonka toimitila sijaitsee Helsingin Töölössä, Keskustan puoluetoimiston yhteydessä.

Työsuhde on vakituinen, mutta osa-aikainen. Tehtävästä maksettava kuukausipalkka on 2240€. Kerrothan hakemuksessasi työaikatoiveesi (h/vko), eli mikä olisi viikottainen työaikasi tunteina kyseisellä korvauksella.

Lue koko ilmoitus sivuiltamme: https://keskusta.fi/helsinki/uutiset/toiminnanjohtaja-vakituiseen-tyosuhteeseen

#helsinki #politiikka #helsinginkeskusta #keskusta #rekry #rekrytointi #työpaikka #työpaikat ##työpaikkailmoitus #toiminnanjohtaja

Lue koko ilmoitus sivuiltamme: keskusta.fi/helsinki/uutiset/toiminnanjohtaja-vakituiseen-tyosuhteeseen

Helsingin Keskusta
Tervetuloa Keskustan eduskuntaryhmän järjestämään ”Onko verokarhu ystävämme?” -tapahtumaan eduskunnan kansalaisinfoon keskiviikkona 14.2.24 klo 16-17:30.

Lisätietoja:

#keskusta #helsinki #politiikka #vero #verotus #talous

Lisätietoja:
fb.me/e/xmX2SNnxV

#keskusta #helsinki #politiikka #vero #verotus #talous

3 weeks ago
Helsingin Keskusta
Viikonlopun Hakaniemen maalaismarkkinoilla kävi kova kuhina Keskustan teltalla. Ihmisiä puhututti mm. soteasiat, vanhusten hoito, eläkkeet. Myös nykyiset sodat puhuttivat ja loivat turvattomuuden tunnetta. Ihmisillä nousi paljon esille tuloerojen kasvun vaikutus yhteiskuntaan.

Lisäksi monia ihmisiä harmitti, ettei Olli Rehn päässyt presidentinvaalien toiselle kierrokselle. Tämän vuoksi ihmisiä mietitytti kovasti toisen kierroksen äänestykset. Moni myös kyseli äänestysneuvoja, mutta ohjeistimme käymään äänestämässä, emmekä antaneet neuvoa ehdokkaasta.

Helsingin Keskusta on Hakaniemen maalaismarkkinoilla joka kuukauden ensimmäinen sunnuntai! Tule juttelemaan meidän kanssamme!

#helsinki #hakaniemi #hakaniemenmaalaismarkkinat #markkinat #maalaismarkkinat #keskusta #helsinginkeskusta

Lataa lisää

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons