Tervetuloa Harjavallan Keskustan sivuille

Puolueilla on monta tehtävää kansanvallan nimissä. Ne edustavat erilaisia yhteiskunnallisia näkemyksiä ja voivat nostaa keskusteluun ja päätöksentekoon kansalaisten tarpeita ja ongelmia. Puolueiden tehtävä on myös tuoda esiin uusia ideoita ja viedä uudistuksia eteenpäin. Kansanvalta tarvitsee päättäjiä.

HARJAVALTA

Tule mukaan

Perustehtävämme on nostaa ehdolle henkilöitä, jotka ovat valmiita uhraamaan aikaansa yhteisten asioiden hoitamiseksi, sekä ohjaamaan kehitystä arvojemme ja tavoitteidemme mukaisesti. Organisoimme siis ehdokasasettelua ja kampanjointia, mutta lisäksi toimimme Keskustalaisena äänitorvena.

Meillä Harjavallassa on vahvistettuna kolme ehdokasta

Pirjo Virtanen

Birgitta Kause

Tanja Uusi-Kraapo

Oma yliopisto Satakuntaan
Viime aikoina on herätelty korkeimman opetuksen mahdollista laajentamista Satakuntaan. Tähän koko maakunnan pitää Keskustan mielestä yhtenäisenä tarttua. Tälle maakunnalle ja sen koulutukselle ja sitä kautta hyvinvoinnille ja vetovoimatekijöille on nyt avautunut ikkuna pohtia sitä, mitä tuo otsikossa mainittu asia tarkoittaisi, kun se saataisiin maaliin. Täällä on yhteisenä tahtotilana se, että sen avulla voitaisiin nostaa osaamisen tasoa lisäämällä panostusta koulutukseen ja tutkimukseen.
7.4.2021 / Uutiset
Keskustan Satakunnan piirin syyskokous jakaa pohjois-satakuntalaisten huolen turvetuotannon jatkosta
Keskustalaiset Pohjois-Satakunnassa haluavat tuoda koko seutufooruminsa äänellä näkyväksi turvetuotannosta hallitusohjelmaan kirjatun tavoitteen epätasapainon.
7.4.2021 / Uutiset

Kunnallisjärjestön johtokunta 2021