Tervetuloa Kankaanpään Keskustan sivuille

Puolueilla on monta tehtävää kansanvallan nimissä. Ne edustavat erilaisia yhteiskunnallisia näkemyksiä ja voivat nostaa keskusteluun ja päätöksentekoon kansalaisten tarpeita ja ongelmia. Puolueiden tehtävä on myös tuoda esiin uusia ideoita ja viedä uudistuksia eteenpäin. Kansanvalta tarvitsee päättäjiä.

Tätä tehtävää paikallistasolla hoitamaan on perustettu Keskustan Kankaanpään kunnallisjärjestö ry.

Kankaanpään kaupunki

Lähde ehdolle kuntavaaleissa

Miten ikäihmisten hoito ja hoiva järjestetään? Onko lapsille ja nuorille tarjolla harrastusmahdollisuuksia? Miten perheitä tuetaan vaikeuksien kohdatessa? Ovatko paikallisten yritysten toimintaedellytykset kunnossa? Toimiiko kierrätys ja ympäristön hoito?

Nämä ovat asioita, joista päätetään oman kotikuntasi valtuustossa, hallituksessa ja lautakunnissa. Ja monesta muusta Sinun ja läheistesi arkeen liittyvistä asioista.

Keskustalainen politiikka perustuu arvoihin, tietoon ja kokemukseen. Rakennamme hyväksi koetun pohjalle. Samalla uudistamme, kokeilemme ja uimme tarvittaessa vastavirtaan. Puhumme asioista, jotka ovat totta ihmisten elämässä. Meidät tunnetaan kotien ja kotiseutujen, osaamisen, työn ja yrittäjyyden, hyvinvoinnin, kotimaisen ruuan ja vihreän talouden puolueena. Keskusta on kuntapuolue. Me olemme hyviä hoitamaan tavallisten ihmisten asioita fiksusti. Olemme hereillä, kun kunnassa tapahtuu ja tuomme omia ideoitamme pöytään asioiden kehittämiseksi. Siellä missä jotkut näkevät toivottomuutta, keskustalainen näkee mahdollisuuksia ja ratkaisun. Siksi meitä tarvitaan Kankaanpään kaupunginvaltuustossa.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä

Tapio Hietaoja

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Mikko Uusitalo

varakansanedustaja

Nina Väkeväinen

Lauri Ahopelto

Vaalipäällikkö

Reija Leivo

Honkajoen paikallisyhdistyksen puheenjohtaja

Oma yliopisto Satakuntaan
Viime aikoina on herätelty korkeimman opetuksen mahdollista laajentamista Satakuntaan. Tähän koko maakunnan pitää Keskustan mielestä yhtenäisenä tarttua. Tälle maakunnalle ja sen koulutukselle ja sitä kautta hyvinvoinnille ja vetovoimatekijöille on nyt avautunut ikkuna pohtia sitä, mitä tuo otsikossa mainittu asia tarkoittaisi, kun se saataisiin maaliin. Täällä on yhteisenä tahtotilana se, että sen avulla voitaisiin nostaa osaamisen tasoa lisäämällä panostusta koulutukseen ja tutkimukseen.
7.4.2021 / Uutiset
Keskustan Satakunnan piirin syyskokous jakaa pohjois-satakuntalaisten huolen turvetuotannon jatkosta
Keskustalaiset Pohjois-Satakunnassa haluavat tuoda koko seutufooruminsa äänellä näkyväksi turvetuotannosta hallitusohjelmaan kirjatun tavoitteen epätasapainon.
7.4.2021 / Uutiset

Kunnallisjärjestön johtokunta 2021