Keskusta Liedossa

Lämpimästi toivotamme teidät mukaan tekemään Liedosta entistäkin paremman kunnan asua ja yrittää!

Olemme tavattavissa vaalienkin välillä, voitte ottaa yhteyttä luottamushenkilöihimme.

Täältä löydät Liedon Keskustan nettisivut!

Tutustu nettisivuihimme!

Voit myös ottaa rohkeasti yhteyttä puheenjohtajaamme

Juha Marjomaahan
p. 0505268169
juha.marjomaa@gmail.com

Lieto

Puheenjohtaja Juha Marjomaa

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Antti Airikki Nousiaisista eduskuntavaaliehdokkaaksi
KESKUSTA LÄHTEE EDUSKUNTAVAALEIHIN MONIPUOLISELLA EHDOKASJOUKOLLA Piirihallitus nimesi yrittäjä Antti Airikin Nousiaisista ehdokkaaksi Varsinais-Suomen Keskusta nimesi yrittäjä Antti Airikin Nousiaisista eduskuntavaaliehdokkaaksi kevään 2023 eduskuntavaaleihin. Piirihallitus täydensi aiemmin nimettyjen 16 ehdokkaan listaa eilen kokouksessaan ja kaikki ehdokkaat on nyt nimetty. Keskusta lähtee eduskuntavaaleihin koko vaalipiirin kaikki seudut kattavalla ehdokasjoukolla, jossa on edustusta monipuolisesti eri ammattikunnista ja eri ikäluokista. Varsinais-Suomen ehdokkaat: Olli-Pekka Aalto, maatalousyrittäjä, agrologi (AMK), Marttila Antti Airikki, yrittäjä, Nousiainen Rami Ekman, hygieniahoitaja, Turku Perttu Helin, erityisopettaja, Turku Olavi Jantunen, kommodori evp., varatoimitusjohtaja, Salo Riitta Karjalainen, asumispalvelupäällikkö, Turku Esko Kiviranta, kansanedustaja, lakimies, Sauvo Mauri Kontu, yrittäjä, teollisuusneuvos, Uusikaupunki Jani Kurvinen, yrittäjä, Somero Jonna Lappalainen, sosionomi (AMK), Kemiönsaari Anniina Lehmus, eläinlääketieteen yo, Kaarina Ilkka Pilpola, maatalousyrittäjä, Mynämäki Mimmi Ruusunen, puutarhuri, Turku Annika Saarikko, keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri, Oripää Reetta Tanila-Järvinen, sairaanhoitaja, Naantali Mikko Vuolle, asiakasneuvoja, liiketaloudenopiskelija, Loimaa Anu Vuorinen, terveydenhoitaja (YAMK), Parainen
13.1.2023 / Uutiset
Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja