Keskusta Liedossa

Lämpimästi toivotamme teidät mukaan tekemään Liedosta entistäkin paremman kunnan asua ja yrittää!

Olemme tavattavissa vaalienkin välillä, voitte ottaa yhteyttä luottamushenkilöihimme.

Täältä löydät Liedon Keskustan nettisivut!

Tutustu nettisivuihimme!

Voit myös ottaa rohkeasti yhteyttä puheenjohtajaamme

Juha Marjomaahan
p. 0505268169
juha.marjomaa@gmail.com

Lieto

Puheenjohtaja Juha Marjomaa

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Ajankohtaista

Lauantaina kokoontunut Varsinais-Suomen Keskustan piirikokous hyväksyi myös piirille oman aluevaaliohjelman. Puolueen valtakunnallisen ohjelman lisäksi tehtiin piirille oma alueellinen ohjelma, jossa on huomioitu maakunnan erityisiä ominaisuuksia, kuten saariston haasteisiin vastaamista ja alueellisten lähisairaaloiden toiminnan vahvistamista. Ohjelmaa on työstetty syksyn laajasti erilaisilla työpajoilla sekä sote-ammattilaisten ja päättäjien kuulemisilla.
15.11.2021 / Uutiset
Varsinais-Suomen Keskustan puheenjohtajaksi Pekka Kuusisto Laitilasta
Varsinais-Suomen Keskustan lauantaina kokoontunut piirikokous on myös valinnut piirille uuden johdon vuodelle 2022. Puheenjohtajaksi valittiin Pekka Kuusisto Laitilasta, joka on toiminut kuluvana vuonna piirin varapuheenjohtajana. Kuusisto on 38-vuotias kaupunginhallituksen puheenjohtaja, vakuutusyhtiön myyntipäällikkö ja kahden lapsen isä. Pekka on myös urheilumies, joka toimii aktiivisesti yleisurheilun parissa. Valinta tehtiin piirikokouksessa yksimielisesti. Varapuheenjohtajiksi valittiin jatkamaan Julia Koskinen Turusta ja uutena Johanna Riski Salosta. Varapuheenjohtajat ovat tasa-arvoisia.
13.11.2021 / Uutiset
Varsinais-Suomen Keskusta asetti aluevaaleihin ensimmäiset 77 ehdokasta
Varsinais-Suomen Keskustan piirikokous kokoontui Turussa, kokoushotelli Linnasmäessä lauantaina. Kokouksessa oli paikalla noin sata virallista piirikokousedustajaa, kokous käsitteli erityisesti valmistautumista tammikuussa käytäviin, ensimmäisiin aluevaaleihin. Kokous asetti myös ensimmäiset 77 ehdokasta aluevaaleihin, ja valtuutti piirihallituksen täydentämään listaa.
13.11.2021 / Uutiset
Johanna Pohjonen Varsinais-Suomen Keskustan aluevaalikoordinaattoriksi
Varsinais-Suomen Keskusta on valinnut aluevaalikoordinaattoriksi turkulaisen sairaanhoitajan ja terveystieteiden maisteriopiskelija Johanna Pohjosen, 29. Aluevaalikoordinaattorin tärkein tehtävä on tukea ehdokkaita ja paikallisia keskustajärjestöjä aluevaalikampanjassa sekä toteuttaa piirin yhteistä viestintää. Pohjonen aloittaa tehtävässään perjantaina 12.11.
29.10.2021 / Uutiset

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja