Keskusta Liedossa

Lämpimästi toivotamme teidät mukaan tekemään Liedosta entistäkin paremman kunnan asua ja yrittää!

Olemme tavattavissa vaalienkin välillä, voitte ottaa yhteyttä luottamushenkilöihimme.

Täältä löydät Liedon Keskustan nettisivut!

Tutustu nettisivuihimme!

Voit myös ottaa rohkeasti yhteyttä puheenjohtajaamme

Juha Marjomaahan
p. 0505268169
juha.marjomaa@gmail.com

Lieto

Puheenjohtaja Juha Marjomaa

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
Linda Lähdeniemi Varsinais-Suomen Keskustan poliittiseksi asiantuntijaksi
Varsinais-Suomen Keskustan työvaliokunta on päättänyt palkata Linda Lähdeniemen, 24, piirin poliittiseksi asiantuntijaksi. Tehtävä on määräaikainen, ja kestää piirin vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan vuorotteluvapaan ajan helmikuusta heinäkuun loppuun. Lähdeniemi on Punkalaitumen kunnanhallituksen puheenjohtaja ja Varsinais-Suomen Keskustanuorten toiminnanjohtaja. Hänet valittiin myös juuri pidetyissä aluevaaleissa Pirkanmaan hyvinvointialueen valtuustoon. Ennen tätä tehtävää hän on toiminut myös Keskustanuorten va. järjestösuunnittelijana. Hän opiskelee viestintää ja journalismia Turun Ammattikorkeakoulussa.
1.2.2022 / Uutiset

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja