Tervetuloa

Täältä löydät Ruskon Keskustan nettisivut!

Ruskolla toimii Keskustan Ruskon- ja Vahdon paikallisyhdistykset sekä Ruskon Keskustan kunnallisjärjestö. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Ruskon kunta

Keskusta Ruskolla

Lämpimästi toivotamme teidät mukaan tekemään Ruskon kunnasta entistäkin paremman kunnan asua ja yrittää!

Olemme tavattavissa vaalienkin välillä, voitte ottaa yhteyttä luottamushenkilöihimme.

Rusko

Puheenjohtaja Antti Mattila

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Ke 25.3.2019 klo 18:00
Kunnallisjärjestön vuosikokous
Kunnanviraston valtuustosalissa

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
Linda Lähdeniemi Varsinais-Suomen Keskustan poliittiseksi asiantuntijaksi
Varsinais-Suomen Keskustan työvaliokunta on päättänyt palkata Linda Lähdeniemen, 24, piirin poliittiseksi asiantuntijaksi. Tehtävä on määräaikainen, ja kestää piirin vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan vuorotteluvapaan ajan helmikuusta heinäkuun loppuun. Lähdeniemi on Punkalaitumen kunnanhallituksen puheenjohtaja ja Varsinais-Suomen Keskustanuorten toiminnanjohtaja. Hänet valittiin myös juuri pidetyissä aluevaaleissa Pirkanmaan hyvinvointialueen valtuustoon. Ennen tätä tehtävää hän on toiminut myös Keskustanuorten va. järjestösuunnittelijana. Hän opiskelee viestintää ja journalismia Turun Ammattikorkeakoulussa.
1.2.2022 / Uutiset
Antti Grönlund Varsinais-Suomen Keskustan vs. toiminnanjohtajaksi
Varsinais-Suomen Keskustan vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan jäädessä vuorotteluvapaalle on piirihallitus valinnut vs. toiminnanjohtajaksi lietolaisen Antti Grönlundin, 28. Tehtävä alkaa 2.2. ja kestää puolen vuoden ajan.
28.1.2022 / Uutiset

Kunnallisjärjestön johtokunta 2021

puheenjohtaja Antti Mattila

sihteeri Pekka Pihlava

Paikallisyhdistykset

Täältä löydät aktiivisten paikallisyhdistysten yhteystiedot. Ole rohkeasti yhteydessä lähimpään paikallisyhdistykseen.

Keskustan Ruskon paikallisyhdistys

puheenjohtaja: Sauli Lähteenmäki