Tervetuloa Sauvon Keskustan sivuille!

Sauvossa toimii aktiivinen Keskustan paikallisyhdistys. Keskustalaisuus on meillä voimissaan ja  olemme kunnanvaltuustossa suurin ryhmä.

Tule mukaan! Ota rohkeasti yhteyttä ja lähde vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Sauvon kunta

Keskusta Sauvossa

Lämpimästi toivotamme teidät mukaan tekemään Sauvosta entistäkin paremman kunnan asua ja yrittää!

Olemme tavattavissa vaalienkin välillä, olkaa aktiivisesti yhteydessä luottamushenkilöihimme.

Sauvo

Puheenjohtaja Perttu Laaksonen

Kuntasivuille >

Tapahtumat

Kunnallisvaalien ehdokkaiden videot tulevat esiin Facebook -sivuillamme alkaen ma 17.5.2021 ja uusia videoita tulee esille aina 30.5. asti.

Seuraa ehdokkaidemme ajatuksia:

facebook.com/sauvonkeskusta

Ajankohtaista

Vaalilehti1 ja vaalilehti2 (julkaistaan 20.5.) jaetaan kaikkiin Sauvon talouksiin. Jos sinulla on mainoskielto postilaatikossa, lehteä ei ole jaettu. Voit kuitenkin lukea ne sähköisesti alla olevista linkeistä:

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
Linda Lähdeniemi Varsinais-Suomen Keskustan poliittiseksi asiantuntijaksi
Varsinais-Suomen Keskustan työvaliokunta on päättänyt palkata Linda Lähdeniemen, 24, piirin poliittiseksi asiantuntijaksi. Tehtävä on määräaikainen, ja kestää piirin vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan vuorotteluvapaan ajan helmikuusta heinäkuun loppuun. Lähdeniemi on Punkalaitumen kunnanhallituksen puheenjohtaja ja Varsinais-Suomen Keskustanuorten toiminnanjohtaja. Hänet valittiin myös juuri pidetyissä aluevaaleissa Pirkanmaan hyvinvointialueen valtuustoon. Ennen tätä tehtävää hän on toiminut myös Keskustanuorten va. järjestösuunnittelijana. Hän opiskelee viestintää ja journalismia Turun Ammattikorkeakoulussa.
1.2.2022 / Uutiset
Antti Grönlund Varsinais-Suomen Keskustan vs. toiminnanjohtajaksi
Varsinais-Suomen Keskustan vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan jäädessä vuorotteluvapaalle on piirihallitus valinnut vs. toiminnanjohtajaksi lietolaisen Antti Grönlundin, 28. Tehtävä alkaa 2.2. ja kestää puolen vuoden ajan.
28.1.2022 / Uutiset

Kunnallisjärjestön johtokunta 2022

Perttu Laaksonen

Santeri Pessi
sihteeri

Sami Virta
varapuheenjohtaja

muut jäsenet:

Jaana Elo, Pirita Huuhka, Esko Kiviranta,Jaakko Kivisaari, Riikka Lehtinen, Pauli Rastas, Markku Saarinen

Ole rohkeasti yhteydessä, jos olet kiinnostunut Keskustan toiminnasta Sauvossa!

Keskustan Sauvon paikallisyhdistys

Perttu Laaksonen