Tervetuloa Sauvon Keskustan sivuille!

Sauvossa toimii aktiivinen Keskustan paikallisyhdistys. Keskustalaisuus on meillä voimissaan ja  olemme kunnanvaltuustossa suurin ryhmä.

Tule mukaan! Ota rohkeasti yhteyttä ja lähde vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Sauvon kunta

Keskusta Sauvossa

Lämpimästi toivotamme teidät mukaan tekemään Sauvosta entistäkin paremman kunnan asua ja yrittää!

Olemme tavattavissa vaalienkin välillä, olkaa aktiivisesti yhteydessä luottamushenkilöihimme.

Sauvo

Puheenjohtaja Perttu Laaksonen

Kuntasivuille >

Tapahtumat

Kunnallisvaalien ehdokkaiden videot tulevat esiin Facebook -sivuillamme alkaen ma 17.5.2021 ja uusia videoita tulee esille aina 30.5. asti.

Seuraa ehdokkaidemme ajatuksia:

facebook.com/sauvonkeskusta

Ajankohtaista

Vaalilehti1 ja vaalilehti2 (julkaistaan 20.5.) jaetaan kaikkiin Sauvon talouksiin. Jos sinulla on mainoskielto postilaatikossa, lehteä ei ole jaettu. Voit kuitenkin lukea ne sähköisesti alla olevista linkeistä:

🍀 Varsinais-Suomen Keskustan aluevaaliehdokkaat 🍀 Varsinais-Suomen Keskusta lähtee tammikuussa käytäviin historiallisiin aluevaaleihin täydellä 98 ehdokkaan listalla. Jokaisessa maakuntamme 27 kunnassa on keskustalainen ehdokas. Mukana on niin nuoria kuin konkareitakin ja monipuolisesti eri ammattialojen edustajia. Mukana on myös paljon sote-alan ammattilaisia ja pelastusalan asiantuntijoita.
15.12.2021 / Uutiset
Varsinais-Suomen Keskustan piirihallitus kokoontui Laitilan kaupungintalolla torstaina 9.12. ja päätti 21 ehdokkaan asettamisesta tammikuussa käytäviin, historiallisiin aluevaaleihin. Piirikokous asetti jo aiemmin 77 ehdokasta, joten Keskustan 98 ehdokkaan lista on nyt täynnä.
9.12.2021 / Uutiset
Lauantaina kokoontunut Varsinais-Suomen Keskustan piirikokous hyväksyi myös piirille oman aluevaaliohjelman. Puolueen valtakunnallisen ohjelman lisäksi tehtiin piirille oma alueellinen ohjelma, jossa on huomioitu maakunnan erityisiä ominaisuuksia, kuten saariston haasteisiin vastaamista ja alueellisten lähisairaaloiden toiminnan vahvistamista. Ohjelmaa on työstetty syksyn laajasti erilaisilla työpajoilla sekä sote-ammattilaisten ja päättäjien kuulemisilla.
15.11.2021 / Uutiset
Varsinais-Suomen Keskustan puheenjohtajaksi Pekka Kuusisto Laitilasta
Varsinais-Suomen Keskustan lauantaina kokoontunut piirikokous on myös valinnut piirille uuden johdon vuodelle 2022. Puheenjohtajaksi valittiin Pekka Kuusisto Laitilasta, joka on toiminut kuluvana vuonna piirin varapuheenjohtajana. Kuusisto on 38-vuotias kaupunginhallituksen puheenjohtaja, vakuutusyhtiön myyntipäällikkö ja kahden lapsen isä. Pekka on myös urheilumies, joka toimii aktiivisesti yleisurheilun parissa. Valinta tehtiin piirikokouksessa yksimielisesti. Varapuheenjohtajiksi valittiin jatkamaan Julia Koskinen Turusta ja uutena Johanna Riski Salosta. Varapuheenjohtajat ovat tasa-arvoisia.
13.11.2021 / Uutiset

Kunnallisjärjestön johtokunta 2021

Perttu Laaksonen

Ismo Anttalainen
sihteeri

Sami Virta
varapuheenjohtaja

muut jäsenet:

Jaana Elo, Jaakko Kivisaari, Riikka Lehtinen, Markku Saarinen ja Satu Simelius

Ole rohkeasti yhteydessä, jos olet kiinnostunut Keskustan toiminnasta Sauvossa!

Keskustan Sauvon paikallisyhdistys

Perttu Laaksonen