Keskusta kirkolta kuvattuna

Tervetuloa

Täältä löydät Taivassalon Keskustan nettisivut!

Ota rohkeasti yhteyttä, ja tule mukaan toimintaan!

Keskustan Taivassalon kuntayhdistys toimii aktiivisesti kaikkien kuntalaisten parhaaksi. Keskustelemme mielellämme ajankohtaisista asioista ja vaikka ihan muustakin. Ole yhteydessä luottamushenkilöihin.

taivassalonkeskusta@gmail.com

Taivassalo

Kuntayhdistyksen puheenjohtaja

Maarit Salminen

Kuntasivuille >

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
Linda Lähdeniemi Varsinais-Suomen Keskustan poliittiseksi asiantuntijaksi
Varsinais-Suomen Keskustan työvaliokunta on päättänyt palkata Linda Lähdeniemen, 24, piirin poliittiseksi asiantuntijaksi. Tehtävä on määräaikainen, ja kestää piirin vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan vuorotteluvapaan ajan helmikuusta heinäkuun loppuun. Lähdeniemi on Punkalaitumen kunnanhallituksen puheenjohtaja ja Varsinais-Suomen Keskustanuorten toiminnanjohtaja. Hänet valittiin myös juuri pidetyissä aluevaaleissa Pirkanmaan hyvinvointialueen valtuustoon. Ennen tätä tehtävää hän on toiminut myös Keskustanuorten va. järjestösuunnittelijana. Hän opiskelee viestintää ja journalismia Turun Ammattikorkeakoulussa.
1.2.2022 / Uutiset
Antti Grönlund Varsinais-Suomen Keskustan vs. toiminnanjohtajaksi
Varsinais-Suomen Keskustan vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan jäädessä vuorotteluvapaalle on piirihallitus valinnut vs. toiminnanjohtajaksi lietolaisen Antti Grönlundin, 28. Tehtävä alkaa 2.2. ja kestää puolen vuoden ajan.
28.1.2022 / Uutiset

Kuntayhdistyksen johtokunta 2021