Varsinais-Suomen Keskustan puheenjohtajaksi Pekka Kuusisto Laitilasta

Pekka Kuusisto

Varsinais-Suomen Keskustan lauantaina kokoontunut piirikokous on myös valinnut piirille uuden johdon vuodelle 2022.

Puheenjohtajaksi valittiin Pekka Kuusisto Laitilasta, joka on toiminut kuluvana vuonna piirin varapuheenjohtajana. Kuusisto on 38-vuotias kaupunginhallituksen puheenjohtaja, vakuutusyhtiön myyntipäällikkö ja kahden lapsen isä. Pekka on myös urheilumies, joka toimii aktiivisesti yleisurheilun parissa. Valinta tehtiin piirikokouksessa yksimielisesti.

Varapuheenjohtajiksi valittiin jatkamaan Julia Koskinen Turusta ja uutena Johanna Riski Salosta. Varapuheenjohtajat ovat tasa-arvoisia.

Piirihallitukseen valittiin lisäksi 16 muuta jäsentä ja heille varajäsenet:

Varsinainen Henkilökohtainen varajäsen
Airikki Antti, Nousiainen Mattila Antti, Rusko
Erkkilä Raimo, Kaarina Hollmén Kimmo, Kaarina
Jalonen Katri, Laitila Anttila Niina, Taivassalo
Jantunen Olavi, Salo Paukkeri Mika, Salo
Järvi Kirsi, Mynämäki Salo-Saarinen Kirsi, Masku
Laivo Olli, Uusikaupunki Mäntynen Jarmo, Kustavi
Lonkila Eero, Turku Helin Perttu, Turku
Mäkelä Ossi, Loimaa Vainio Heikki, Loimaa
Mänkäri Marjaana, Salo Yli-Liipola Hanna, Salo
Niemi Merja, Naantali Puhakka Pia, Naantali