Laura Kolbe: ”Maailman toimivimmasta kaupungista” kohti ihanampaa kaupunkia

Valtuutettumme Laura Kolbe piti tänään 5.2. Keskustan valtuustoryhmän puheenvuoron valtuuston yhteisessä strategiaseminaarissa otsikolla ”Maailman toimivimmasta kaupungista” kohti ihanampaa kaupunkia.

Kolbe peräänkuulutti, että tarvitsemme ihmisläheisen kaupungin politiikan strategiseen keskiöön. Kolbe kysyy:
– Miten ”unelmien toteuttaminen” voidaan tehdä entistä helpommaksi Helsingissä? Kenen unelmat laitamme keskiöön ja kenellä on oikeus toteuttaa unelmiaan?

Tutustu puheenvuoroon tästä:

Helsingin Keskustan kuntavaaliehdokkaat valmiina kehittämään kotikaupunkia
Keskusta tekee työtä toimivan ja sujuvan arjen sekä vireän, vihreän ja kestävän Helsingin puolesta.
30.1.2021 / Uutiset
SOSTER: Raimo Ikonen - Aktiivinen ikääntyminen on nyt koetuksella
Korona on koetellut lähes kaikkia ikäryhmiä. Ikääntyneiden tunnot ovat jääneet vähälle ja niitä on tullut ilmi lähinnä kyselyissä ja tutkimuksissa. Tuoreessa THL:n tutkimuksessa todetaan, että ikääntyneet ovat kärsineet eniten eristämisen, kotihoidon rajoitusten, omaishoitajien jaksamisen, vierailukieltojen, yksinäisyyden ja psyykkisten kuormituksen vuoksi. Heiltä puuttuu perheen lähiverkosto, sosiaaliset kontaktit, työkontaktit ja useimmiten digitaidot.
8.1.2021 / Uutiset
EtusivuUutisetLaura Kolbe: ”Maailman toimivimmasta kaupungista” kohti ihanampaa kaupunkia