Johanna Pohjonen Varsinais-Suomen Keskustan aluevaalikoordinaattoriksi

Varsinais-Suomen Keskusta on valinnut aluevaalikoordinaattoriksi turkulaisen sairaanhoitajan ja terveystieteiden maisteriopiskelija Johanna Pohjosen, 29. Aluevaalikoordinaattorin tärkein tehtävä on tukea ehdokkaita ja paikallisia keskustajärjestöjä aluevaalikampanjassa sekä toteuttaa piirin yhteistä viestintää. Pohjonen aloittaa tehtävässään perjantaina 12.11.

”Aluevaalit käydään kolmen kuukauden kuluttua. Vaalien jälkeen käynnistetään hyvinvointialueiden toiminta ja siksi nämä vaalit ovatkin yhdet merkittävimmistä vaaleista. Odotan innolla tulevaa tehtävää vaalien parissa. Innostutaan vaaleista yhdessä!”, kannustaa Pohjonen.

Pohjonen on toiminut aiemmin muun muassa Turun yliopiston ylioppilaskunnan hallituksessa ja Suomen ylioppilaskuntien liiton varapuheenjohtajana. Hän oli ehdolla kesän kuntavaaleissa Turussa ja aikoo ehdolle myös tammikuun aluevaaleissa. Hän toimii tällä hetkellä Varsinais-Suomen Keskustanuorten johtokunnan jäsenenä.

”Täysin uudet vaalit, suuri ehdokasmäärä ja koko maakunnan kattavan näkyvän ja tehokkaan kampanjan toteuttaminen vaatii meiltä myös henkilöstöresurssia. Johanna on erinomainen vahvistus piiritoimistollemme – hänellä on tehtävään sopivaa osaamista ja kokemusta, ja hänet tunnetaan ahkerana ja yhteistyökykyisenä tekijänä. Toivotankin Johannan lämpimästi tervetulleeksi piirille”, sanoo Varsinais-Suomen Keskustan varapuheenjohtaja Pekka Kuusisto.

Lisätietoja:

Pekka Kuusisto
Varapuheenjohtaja
pekka.kuusisto.lh@laitila.fi

Johanna Pohjonen
Aluevaalikoordinaattori

johanna.pohjonen@keskusta.fi (12.11.2021 alkaen)

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
Linda Lähdeniemi Varsinais-Suomen Keskustan poliittiseksi asiantuntijaksi
Varsinais-Suomen Keskustan työvaliokunta on päättänyt palkata Linda Lähdeniemen, 24, piirin poliittiseksi asiantuntijaksi. Tehtävä on määräaikainen, ja kestää piirin vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan vuorotteluvapaan ajan helmikuusta heinäkuun loppuun. Lähdeniemi on Punkalaitumen kunnanhallituksen puheenjohtaja ja Varsinais-Suomen Keskustanuorten toiminnanjohtaja. Hänet valittiin myös juuri pidetyissä aluevaaleissa Pirkanmaan hyvinvointialueen valtuustoon. Ennen tätä tehtävää hän on toiminut myös Keskustanuorten va. järjestösuunnittelijana. Hän opiskelee viestintää ja journalismia Turun Ammattikorkeakoulussa.
1.2.2022 / Uutiset
EtusivuUutisetJohanna Pohjonen Varsinais-Suomen Keskustan aluevaalikoordinaattoriksi