Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä

Varsinais-Suomen Keskusta etsii nyt vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen

Järjestösihteeriä

Suomen Keskusta on suuri suomalainen puolue, jolla on jäseniä noin 80 000. Keskusta on omaleimainen, suomalaisista aatejuurista versonut kansanliike. Keskusta on jotain perinteikästä ja ainutlaatuista. Se on puolue, jolle tarkeitä arvoja ovat esimerkiksi ihmisen ja luonnon kestävä kumppanuus. Keskusta puolustaa tasa-arvoista elämää Suomen jokaisessa kolkassa. Me emme ole haalea keskiarvo äärilaidoista, vaan ylpeästi keskellä oleva voima, johon voi liittää vahvuuksia, joita muilla ei ole.

Varsinais-Suomen Keskusta on Keskustan Varsinais-Suomessa toimiva piirijärjestö, jonka alueella on 27 kuntaa ja noin 100 Keskustan paikallisyhdistystä. Piiritoimistollamme Turussa työskentelee nykyisellään kaksi kokoaikaista työntekijää, ja nyt haemme joukkoomme kolmatta monipuolista osaajaa.

Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.

Odotamme valittavalta henkilöltä soveltuvaa koulutusta, kokemusta taloushallinnosta ja hallintoon liittyvistä tietojärjestelmistä sekä yhdistyshallinnon tuntemusta. Järjestösihteerin työ edellyttää huolellisuutta ja tarkkuutta sekä oma-aloitteista työotetta. Tarjoamme sinulle hyvähenkisen ja joustavan työyhteisön ja mahdollisuuden kehittää ammatillista osaamistasi ja oppia uutta. Palkan lisäksi tarjoamme myös kilpailukykyiset työsuhde-edut.

Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen viimeistään tiistaina 12.4.2022 klo 23:59 sähköpostilla osoitteeseen antti.gronlund@keskusta.fi. Haastattelut pyritään järjestämään viikolla 16.

Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Vs. toiminnanjohtaja Antti Grönlund, 050 564 87 47  (ma 4.4. klo 13–15 ja 17–19 sekä ma 11.4. klo 15–17.)

Antti Airikki Nousiaisista eduskuntavaaliehdokkaaksi
KESKUSTA LÄHTEE EDUSKUNTAVAALEIHIN MONIPUOLISELLA EHDOKASJOUKOLLA Piirihallitus nimesi yrittäjä Antti Airikin Nousiaisista ehdokkaaksi Varsinais-Suomen Keskusta nimesi yrittäjä Antti Airikin Nousiaisista eduskuntavaaliehdokkaaksi kevään 2023 eduskuntavaaleihin. Piirihallitus täydensi aiemmin nimettyjen 16 ehdokkaan listaa eilen kokouksessaan ja kaikki ehdokkaat on nyt nimetty. Keskusta lähtee eduskuntavaaleihin koko vaalipiirin kaikki seudut kattavalla ehdokasjoukolla, jossa on edustusta monipuolisesti eri ammattikunnista ja eri ikäluokista. Varsinais-Suomen ehdokkaat: Olli-Pekka Aalto, maatalousyrittäjä, agrologi (AMK), Marttila Antti Airikki, yrittäjä, Nousiainen Rami Ekman, hygieniahoitaja, Turku Perttu Helin, erityisopettaja, Turku Olavi Jantunen, kommodori evp., varatoimitusjohtaja, Salo Riitta Karjalainen, asumispalvelupäällikkö, Turku Esko Kiviranta, kansanedustaja, lakimies, Sauvo Mauri Kontu, yrittäjä, teollisuusneuvos, Uusikaupunki Jani Kurvinen, yrittäjä, Somero Jonna Lappalainen, sosionomi (AMK), Kemiönsaari Anniina Lehmus, eläinlääketieteen yo, Kaarina Ilkka Pilpola, maatalousyrittäjä, Mynämäki Mimmi Ruusunen, puutarhuri, Turku Annika Saarikko, keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri, Oripää Reetta Tanila-Järvinen, sairaanhoitaja, Naantali Mikko Vuolle, asiakasneuvoja, liiketaloudenopiskelija, Loimaa Anu Vuorinen, terveydenhoitaja (YAMK), Parainen
13.1.2023 / Uutiset
EtusivuUutisetVarsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä