Varsinais-Suomen Keskustan aluevaaliehdokkaat

Varsinais-Suomen Keskusta lähtee tammikuussa käytäviin historiallisiin aluevaaleihin täydellä 98 ehdokkaan listalla. Jokaisessa maakuntamme 27 kunnassa on keskustalainen ehdokas. Mukana on niin nuoria kuin konkareitakin ja monipuolisesti eri ammattialojen edustajia. Mukana on myös paljon sote-alan ammattilaisia ja pelastusalan asiantuntijoita.
Ehdokaslista 1
Ehdokaslista 2
Ehdokaslista 3
Ehdokaslista 4

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
EtusivuUutisetVarsinais-Suomen Keskustan aluevaaliehdokkaat