Antti Grönlund Varsinais-Suomen Keskustan vs. toiminnanjohtajaksi

Antti Grönlund

Varsinais-Suomen Keskustan vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan jäädessä vuorotteluvapaalle on piirihallitus valinnut vs. toiminnanjohtajaksi lietolaisen Antti Grönlundin, 28. Tehtävä alkaa 2.2. ja kestää puolen vuoden ajan. Grönlund on viimeiset kaksi vuotta toiminut piirissä poliittisena suunnittelijana. Ennen nykyistä tehtäväänsä hän on toiminut muun muassa Keskustanuorten varapuheenjohtajana ja poliittisena sihteerinä. Hän opiskelee työnsä ohessa taloustiedettä Turun Yliopistossa.

”Alkava kevät tulee olemaan piirin toiminnan kannalta erityisen mielenkiintoista aikaa hyvinvointialueen käynnistämiseen liittyen. Kevään aikana aluevaltuusto ja muut valittavat toimielimet kokoustavat tiiviisti, jotta olisimme valmiita hyvinvointialueen toiminnan aloittamiseen 1.1.2023. Toiminnanjohtajan yksi tärkeimmistä tehtävistä on tukea näitä valittuja luottamushenkilöitä tehtävissään”, kertoo vs. toiminnanjohtajana aloittava Antti Grönlund.

Puolen vuoden jaksoon sisältyy myös kesäkuussa pidettävä Keskustan puoluekokous Lappeenrannassa. Lisäksi tavoitteena on muun muassa päivittää piirin viestintäsuunnitelma ja aloittaa valmistautuminen keväällä 2023 käytäviin eduskuntavaaleihin.

”Toivotan Antin lämpimästi tervetulleeksi toiminnanhohtajan saappaisiin. Luottamus on vahvaa. Hän on jo piirin tehtävissä osoittanut kyvykkyytensä asioiden sujuvaan hoitamiseen. Onnea ja menestystä tehtävän hoitoon”, toivottaa Varsinais-Suomen Keskustan puheenjohtaja Pekka Kuusisto.

Lisätietoja:

Antti Grönlund
Vs. toiminnanjohtaja (2.2. alkaen)
Varsinais-Suomen Keskusta

antti.gronlund@keskusta.fi

Pekka Kuusisto
Varsinais-Suomen Keskusta

pekka.kuusisto.lh@laitila.fi

Keskustan aluevaltuustoryhmä: Lähipalveluista pidettävä kiinni palveluverkkokäsittelyssä
Keskustan aluevaltuustoryhmä pitää kiinni lähipalvelulupauksestaan: riittävät lähipalvelut turvataan koko Varsinais-Suomen alueella.
14.2.2024 / Uutiset
Henna Takatalo Varsinais-Suomen Keskustan toiminnanjohtajaksi
Varsinais-Suomen Keskustan toiminnanjohtajaksi on valittu lietolainen, 30-vuotias Henna Takatalo. Hän on toiminut edellisvuoden huhtikuusta alkaen piirin vt. toiminnanjohtajana.
31.1.2024 / Uutiset
Vihreän siirtymän mahdollisuudet Varsinais-Suomen maaseutukunnissa turvattava
Suomen siirtyessä kohti fossiilivapaan energian aikakautta, on Varsinais-Suomen liiton pidettävä huolta oman maakuntansa kuntien mahdollisuuksista päästä mukaan tämän siirtymän tuomiin uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin.
11.12.2023 / Uutiset
EtusivuUutisetAntti Grönlund Varsinais-Suomen Keskustan vs. toiminnanjohtajaksi