Antti Grönlund Varsinais-Suomen Keskustan vs. toiminnanjohtajaksi

Antti Grönlund

Varsinais-Suomen Keskustan vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan jäädessä vuorotteluvapaalle on piirihallitus valinnut vs. toiminnanjohtajaksi lietolaisen Antti Grönlundin, 28. Tehtävä alkaa 2.2. ja kestää puolen vuoden ajan. Grönlund on viimeiset kaksi vuotta toiminut piirissä poliittisena suunnittelijana. Ennen nykyistä tehtäväänsä hän on toiminut muun muassa Keskustanuorten varapuheenjohtajana ja poliittisena sihteerinä. Hän opiskelee työnsä ohessa taloustiedettä Turun Yliopistossa.

”Alkava kevät tulee olemaan piirin toiminnan kannalta erityisen mielenkiintoista aikaa hyvinvointialueen käynnistämiseen liittyen. Kevään aikana aluevaltuusto ja muut valittavat toimielimet kokoustavat tiiviisti, jotta olisimme valmiita hyvinvointialueen toiminnan aloittamiseen 1.1.2023. Toiminnanjohtajan yksi tärkeimmistä tehtävistä on tukea näitä valittuja luottamushenkilöitä tehtävissään”, kertoo vs. toiminnanjohtajana aloittava Antti Grönlund.

Puolen vuoden jaksoon sisältyy myös kesäkuussa pidettävä Keskustan puoluekokous Lappeenrannassa. Lisäksi tavoitteena on muun muassa päivittää piirin viestintäsuunnitelma ja aloittaa valmistautuminen keväällä 2023 käytäviin eduskuntavaaleihin.

”Toivotan Antin lämpimästi tervetulleeksi toiminnanhohtajan saappaisiin. Luottamus on vahvaa. Hän on jo piirin tehtävissä osoittanut kyvykkyytensä asioiden sujuvaan hoitamiseen. Onnea ja menestystä tehtävän hoitoon”, toivottaa Varsinais-Suomen Keskustan puheenjohtaja Pekka Kuusisto.

Lisätietoja:

Antti Grönlund
Vs. toiminnanjohtaja (2.2. alkaen)
Varsinais-Suomen Keskusta

antti.gronlund@keskusta.fi

Pekka Kuusisto
Varsinais-Suomen Keskusta

pekka.kuusisto.lh@laitila.fi

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
EtusivuUutisetAntti Grönlund Varsinais-Suomen Keskustan vs. toiminnanjohtajaksi