Tervetuloa Pirkanmaan Keskustan sivuille!

Keväällä 2021 on kuntavaalien aika. Kunnissa päätetään eniten suoraan asumiseen, oppimiseen, hyvinvointiin ja arjen turvallisuuteen ym. liittyviä käytännön asioita.

Kunta on väline toteuttaa yhteisiä palveluja ja muodostaa asukkaiden yhteinen tahto sekä tehdä sen mukaisia päätöksiä. Kunta on olemassa asukkaitaan varten ja jokaisen kuntalaisen mahdollisuuksia osallistua ja vaikuttaa omine ajatuksineen kunnalliseen päätöksentekoon on vahvistettava.

Ensi keväänä valitaan jälleen uudet päättäjät Sinunkin kotikuntaasi. Tule mukaan toimintaan ja asetu rohkeasti ehdolle tai tukemaan toiminnallasi vastuullisten kuntavaaliehdokkaiden kampanjoita.

Pirkanmaan keskustalaiset ehdokkaat ymmärtävät olevansa kohtuuden sisäistäviä kuntalaisten palvelijoita ja kuuntelijoita, mutta eivät hallitsijoita.

Ota yhteyttä tai ilmoittaudu suoraan ehdolle: Ehdokkaaksi ilmoittautuminen verkossa

Pirkanmaan Keskustan löydät myös osoitteesta: www.pirkanmaankeskusta.fi

Piiritoimisto

Näsilinnankatu 23 A 1
33210 Tampere

Korona-aikana piiritoimisto palvelee sopimuksen mukaan. Varmistathan aina paikallaolomme etukäteen!

pirkanmaa@keskusta.fi

Vierailukohteita mm. Nokialla, Hämeenkyrössä, Ikaalisissa ja Tampereella
25.7.2020 / Uutiset
Keskustan Pirkanmaan piirin vuosikokous pidetään 15.8.2020 Kello 10:00 Ylöjärven valtuustosalissa (Kuruntie 10-12) Ennakkoilmoittautumisten tarkastus saavuttaessa ja kahvi kello 9:30 alkaen.
20.7.2020 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Kesäteatteriretki Nokialle "Me tulemme taas"

su 11.7 klo 15:00