nokianvirta ja sen rannalla teollisuusrakennuksia.

Tervetuloa mukaan Keskustan Nokian toimintaan!

Tule vaikuttamaan oman asuinpaikkakunnan päätöksentekoon ja sekä tekemään elämyksiä yhteisellä toiminnallamme!

Kunnassamme toimii kolme Keskustan paikallisyhdistystä; Nokian kunnallisyhdistys, Tottijärven paikallisyhdistys ja Keskustanaisten Tottijärven osasto.

Keskustan Nokian toiminnan tavoite on pitää kasvava kuntamme elinvoimaisena ja palveluiltaan tasapuolisina kaikille nokialaisille. Keskusta-alueen kehittämisen lisäksi haluamme huomioida myös Nokian reuna-alueet.

Ota rohkeasti yhteyttä ja tykkää myös Facebook -sivustamme, siellä ilmoitamme Nokian ajankohtaiset asiat ja tapahtumat!

Nokian kaupunki

Nokian Keskustan ehdokkaat

Löydä oma ehdokkaasi.

Tutustu ehdokkaisiin ›

Paikalliset vaaliteemat

Jokaisella ihmisellä on kuntavaaleissa mahdollisuus vaikuttaa, miltä kaupunki näyttää tulevaisuudessa.
Kuntapolitiikassa pystyy vaikuttamaan aivan konkreettisiin asioihin. Perheiden palveluihin, kirjastojen aukioloaikoihin, koulujen loma-aikoihin, elinkeinoelämän kehittämiseen, kaavoitukseen ja moneen moneen muuhun asiaan.

Keskusta Nokialla

Keskustan toimintaa Nokialla koordinoi Keskustan Nokian kunnallisyhdistys ry. Sen tehtävänä on valita edustajat kunnallisiin luottamustehtäviin yhdessä valtuustoryhmän kanssa. Paikallisyhdistyksen johtokunta seuraa aktiivisesti kunnallispolitiikkaa ja linjaa yhdessä valtuustoryhmän ja lautakuntien keskustalaisten jäsenten kanssa Keskustan kantoja kunnalliseen päätöksentekoon.

Kuntavaaleissa 2021 valitaan kaupunginvaltuustojen valtuutetut sekä varavaltuutetut. Nokian Keskustan paikallisyhdistyksen yleinen kokous asettaa keskustalaiset ehdokkaat kuntavaaleihin Nokialla sekä vastaa vaalikampanjasta. Kunnallisyhdistys osallistuu myös valtakunnallisten vaalien paikalliseen kampanjointiin, joita ovat esimerkiksi eduskunta-, europarlamentti- ja presidentinvaalit.

Nokian Keskustan kunnallisyhdistyksellä ja paikallisosastoilla on edustajat Pirkanmaan piirin yleisissä kokouksissa ja puoluekokouksissa.

Jukka Pasanen

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Nokia

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Pe 5.8.2020 klo 18:00 Laurila
Nokian kuntayhdistyksen Vuosikokous, Laurintie 1

Vierailukohteita mm. Nokialla, Hämeenkyrössä, Ikaalisissa ja Tampereella
25.7.2020 / Uutiset
Keskustan Pirkanmaan piirin vuosikokous pidetään 15.8.2020 Kello 10:00 Ylöjärven valtuustosalissa (Kuruntie 10-12) Ennakkoilmoittautumisten tarkastus saavuttaessa ja kahvi kello 9:30 alkaen.
20.7.2020 / Uutiset

Kunnallisjärjestön johtokunta