Tulevat tapahtumat

su 13.3 klo 15:30

Kirjastotalo MetsoPirkankatu 2Tampere,33210 Map

Ukraina, Suomi ja EU
Tervetuloa keskustelemaan ulko- ja turvallisuuspolitiikasta su 13.3. klo 15:30 pääkirjasto Metsoon Tampereelle!

Mukana Keskustelussa ulkoasiain valiokunnanjäsen JOUNI OVASKA ja väitöskirjatutkija MIKKO RÄKKÖLÄINEN.

15 interested  ·  4 going
Pirkanmaan Keskustan ylimääräinen piirikokous

ti 1.3 klo 18:00

Tervetuloa ylimääräiseen piirikokoukseen
Tiistaina 1.3.2022 Kello 18:00 etäyhteydellä

Ylimääräisessä kokouksessa päätetään sääntöjen mukaisesti aluevaltuustoryhmän ja piirihallituksen esityksestä Keskustan luottamushenkilövalinnoiksi Pirkanmaan hyvinvointialueen tehtäviin.

Piirihallitus on päättänyt edellyttää poikkeuslain Covid-19 epidemian leviämisen rajoittamiseksi nojalla ennakkoilmoittautumista kokoukseen.
HUOM! Kokoukseen voi osallistua vain ilmoittautumalla ennakkoon viimeistään su 27.2.2022.

Ilmoittautuminen koskee myös kokouksesta kiinnostuneita seuraajia. Etäosallistujiksi ilmoittautuneille toimitetaan osallistumis- ja äänestyslinkit sähköpostilla ennen testejä ja kokousta. Ilmoittautuneille etäosallistujille järjestetään mahdollisuus testata ja tutustua kokous- ja äänestystekniikkaan ennen kokouspäivää ma 28.2.2022 kello 20-21. Kokouspäivänä yhteys avataan ajoissa testausta varten.

Ilmoittautumaan pääset kotisivuillamme: www.pirkanmaankeskusta.fi

Mikäli verkkoilmoittautuminen ei ole mahdollista esimerkiksi laitteiden (sähköposti, älypuhelin tai tietokone tms.) puuttumisen vuoksi, ilmoittautua voi myös puhelimella numeroon 040 767 3419 tai 045 674 8077 (ma-su 12-22).

Kokouksen politiikkakeskustelun alustajina etäyhteydellä Keskustan vpj. Markus Lohi sekä kansanedustajat Arto Pirttilahti ja Jouni Ovaska.

Tervetuloa!
Piirihallitus

1 interested  ·  6 going
Petri Honkonen ja Arto Pirttilahti Pirkanmaan Keskustan syyskokouksessa

la 27.11 klo 10:00

Pirkanmaan Keskustan syyskokouksen politiikan aamupäivä, jossa alustajina Keskustan vpj. Petri Honkonen sekä kansanedustaja Arto Pirttilahti. Seuraa suorana Facebookissa!

1 interested  ·  12 going
Lähellä - Keskustan kansanedustajat liikkeellä Pirkanmaalla

pe 26.11 klo 16:30 - su 28.11 klo 18:30

Pirkanmaa

Aikataulu:

perjantai 26.11.
klo 16.30 Urjala, tori, puolueen varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja kansanedustaja Arto Pirttilahti
klo 17.35 Punkalaidun, Punkalaitumen Keskustan syyskokous, kahvila Myötätuuli (Urjalantie 3), puolueen varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja kansanedustaja Arto Pirttilahti
klo 19.15 Akaa, Akaan Keskustan syyskokous, Allin pirtti (Sontulantie 3), puolueen varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja kansanedustaja Arto Pirttilahti

lauantai 27.11.
klo 10 Tampere, Pirkanmaan Keskustan syyskokous, Finmedi 5, puolueen varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja kansanedustaja Arto Pirttilahti, seuraa verkossa osoitteessa www.facebook.com/PirkanmaanKeskusta
klo 15 Luopioinen, Rautahovi (Rautajärventie 30, Pälkäne), kansanedustaja Arto Pirttilahti

sunnuntai 28.11.
klo 15.30 Virrat, S-market, kansanedustaja Arto Pirttilahti
klo 17 Kihniö, Puumilan taitotalo, kansanedustaja Arto Pirttilahti
klo 18 Parkano, Parkanon Keskustan syyskokous, kaupungintalo, kansanedustaja Arto Pirttilahti

Kuka auttaa, kun jalka murtuu? Kuka kuulee, kun mieli särkyy? Voinko luottaa, että saan hoitoa läheltä ja helposti?

Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyspalvelut perheen pienimmille, ikäihmisille ja jokaiselle suomalaiselle rakennetaan nyt.

Tule kertomaan toiveistasi ja huolistasi Keskustan kansanedustajille, ministereille ja puoluejohdolle.

11 interested  ·  3 going
Puhutaan aluevaaleista

ti 12.10 klo 18:00

IKATAEino SalmelaisenkatuIkaalinen, Map

Puhutaan aluevaaleista

Hämeenkyrön, Ikaalisten, Kihniön ja Parkanon Keskustan yhteinen keskustelutilaisuus järjestetään tiistaina 12.10.2021 Ikatan audiotoriossa Ikaalisissa klo 18.00 alkaen

Kahvitus alkaa klo 17.30.

Asiantuntijoina keskustelua virittämässä ovat hallintojohtaja Petri Pikkuaho ja muutosjohtaja Jaakko Herrala.

Mukana myös piiirin kansanedustajat Arto Pirttilahti ja Jouni Ovaska.

Tervetuloa juttelemaan aluevaaleista!

9 interested  ·  9 going
Puheenjohtaja Annika Saarikko Tampereella

ma 11.10 klo 12:15

Pala CaféItäinenkatu 9Tampere,33210 Map

Keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri Annika Saarikko on tavattavissa Finlaysonin (Liikekeskus Siperia) Pala Cafessa Tampereella ma 11.10.2021 klo 12.15-13.00.

50 ensimmäiselle osallistujalle lounas!

Tervetuloa!

14 interested  ·  7 going