Puoluevaltuutettu Juha Lehtinen: Vaalit oli ja meni.

Oma maa – Koko maa – Isänmaa. Keskustan on kannettava vastuu koko maasta mutta auttaaksemme muita meidän on ensin autettava itseämme.

Keskusta pitää huolen kaikista. Niitä, joilla menee heikommin, tuemme yhteiskunnan keinoin ja niitä, jotka tilapäisesti ovat avun tarpeessa, autamme tukiverkoston kautta nousemaan takaisin yhteiskunnan rattaille.

Jokaisen elämä on tärkeä

Hoitaaksemme tehtävämme meidän on laitettava omat rivit kuntoon.

Terävöitettävä sanomamme.

Puheet ja teot täytyy olla linjassa.

Meidän on rakennettava uskottava keskivoima vaihtoehdoksi ääripäille, kuvata selkeästi tavoitteemme. Meidän on toimittava paikallisesti ja ajateltava maailmanlaajuisesti. Keskustan on uskallettava tehdä rohkeita avauksia – johtaa yhteiskunnallista keskustelua. Keskustalla on oltava selkeä visio ja strategia. Etsitään meitä yhdistävät asiat ja mennään yhteistyöllä eteenpäin.

Kiitos Annika kun jaksoit vetää vaalit läpi ja jaksat edelleen johtaa meitä, kiersit koko Suomea ja loistit tenteissä. Kiitos Riikka – kiitos puoluejohto.

Itseemme uskoen – toisiimme luottaen – yhdessä eteenpäin niin voittomme on varma!

Puoluevaltuutettu Juha Lehtinen

Puoluevaltuuston kokouksessa Helsingissä 22.4.2023

Keskustan aluevaltuustoryhmä: Lähipalveluista pidettävä kiinni palveluverkkokäsittelyssä
Keskustan aluevaltuustoryhmä pitää kiinni lähipalvelulupauksestaan: riittävät lähipalvelut turvataan koko Varsinais-Suomen alueella.
14.2.2024 / Uutiset
Henna Takatalo Varsinais-Suomen Keskustan toiminnanjohtajaksi
Varsinais-Suomen Keskustan toiminnanjohtajaksi on valittu lietolainen, 30-vuotias Henna Takatalo. Hän on toiminut edellisvuoden huhtikuusta alkaen piirin vt. toiminnanjohtajana.
31.1.2024 / Uutiset
Vihreän siirtymän mahdollisuudet Varsinais-Suomen maaseutukunnissa turvattava
Suomen siirtyessä kohti fossiilivapaan energian aikakautta, on Varsinais-Suomen liiton pidettävä huolta oman maakuntansa kuntien mahdollisuuksista päästä mukaan tämän siirtymän tuomiin uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin.
11.12.2023 / Uutiset
EtusivuUutisetPuoluevaltuutettu Juha Lehtinen: Vaalit oli ja meni.