Hämeenlinnan Kauppatori

Hämeenlinna sijaitsee Vanajaveden rannalla ja on Kanta-Hämeen maakunnan keskus ja vuonna 1639 perustettuna Suomen vanhin sisämaakaupunki. Hämeenlinna tunnetaan perinteikkäänä hallinto-, koulu- ja kulttuurikaupunkina. Hämeenlinna sijaitsee liikenteellisesti hyvällä paikalla Helsingin ja Tampereen puolivälissä pääradan varressa, valtateiden 3 ja 10 risteyskohdassa. Valtatie 3 kulkee moottoritienä kaupungin keskustan ohi.

Hämeenlinnan tulevaisuus on meidän kaikkien yhteinen asia ja parhaiten sen kehittäminen onnistuu yhteistyössä kaikkien kuntalaisten kanssa. Suorat yhteydenotot luottamushenkilöihimme tuottavat parempia ja oikeudenmukaisempia päätöksiä. Toivomme näitten verkkosivujen lisäävän osallistumistanne toimintaamme ja helpottavan yhteydenpitoa luottamushenkilöidemme kanssa. Verkkovastaavana toivon myös palautetta sivuistamme ja vinkkejä sisällön kehittämiseksi.

Yhteistyöterveisin johtokunta

Aulis Veteläinen

Piirihallituksen varapuheenjohtaja

Hämeenlinna

Puheenjohtaja Marjatta Rahkio

Kuntasivuille >

Keskustan vaalistartti la 6.2.2021 klo 10.00, Katso www.keskusta.fi

———–

Menneet tapahtumat

Tule meidän kuntavaali-ehdokkaaksi !

Oletko kiinnostunut ehdokkuudesta tai tiedät jonkun sopivan ? Tutustu myös kuntavaaliohjelmaan! Ihmisen kokoiset päätökset odottavat sinua !

Sähköautot eivät hintansa ja tekniikkansa takia pitkään aikaan ole ”joka miehen” autoja. Sen takia polttomoottoreihin tulee kehittää ympäristöystävällisiä polttoaineita.
9.2.2021 / Blogi
Kuntavaaleihin on vielä noin kaksi ja puoli kuukautta aikaa, eikä yhtään ääntä ole annettu. Myöskään vaalien voittajia ja häviäjiä ei vielä voida julistaa, vaikka sitä lehdistö jo markkinoi. Keskusta tarvitsee pärjätäkseen näissä vaaleissa monipuoliset ja kattavat ehdokaslistat kunnissa. Se on meidän kaikkien yhteinen savotta.
9.2.2021 / Blogi
21.12.2020 / Kirjat
Alle kilometrin mittaisilla matkoilla kävely on suosituin kulkutapa. Näistä matkoista 65 % tehdään jalan. Yhden-kolmen kilometrin matkoista kävellään 20-30 % ja 3-5 kilometrin matkoista 15 %. Alle kilometrin matkoista henkilöautolla tehdään kuitenkin edelleen neljännes ja kahden kilometrin matkoista yli 50 %.
16.12.2020 / Blogi

Kunnallisjärjes-tön johtokunta 2021

Heikki Koskela
Marjatta Rahkio sihteeri

Aulis Veteläinen
vpj. ja vaalipäällikkö

Sari Salminen

Erkki Ahtiainen

Martti Mäenpää

Erkki Jaalama

Hannu Silpola

Keijo Tonteri

Pirkko Mattila

Riikka Helenius

Keskustan Hämeenlinna kunnallisjärjestö r.y.

puheenjohtaja: Heikki Koskela p.050 3743938– koskelaheikki1@gmail.com
sihteeri: Marjatta Rahkio, p.050 3394576– marjatta@rahkio.fi