Tervetuloa Lohjan Keskustan sivuille

Toimimme Lohjalla, koko Lohjaa uudistavan, eteenpäin suuntautuvan politiikan puolesta.
Rakennamme edistyksellisellä ja keskustelevalla politiikalla Lohjaa paremmaksi paikaksi asua, elää ja työskennellä. Kuntamme kehityksen on tapahduttava ekologisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti kestävällä tavalla.

Lohjan kaupunki

Tule mukaan

Tule tutustumaan toimintaamme. Lohjan Keskustassa sinulla on monipuoliset mahdollisuudet lähteä mukaan poliittiseen vaikuttamiseen.

Edistämme Lohjan Keskustassa sellaisia toimintamalleja, joissa kunnan luottamushenkilöt, paikallisyhdistykset, puolueen jäsenet sekä lohjalaiset voivat sitoutua yhdessä kokonaisen Lohjan kehittämiseen.

Kirsi Ferin

piirihallituksen jäsen

Lohja

varajäsen: Liisa Jääskeläinen

Ajankohtaista Lohjalla

Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa -nettisarja jatkuu
Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa -nettisarjan kolmannessa jaksossa haastatteluun on saapunut aluevaltuutettu, Keusoten tarkastuslautakunnan puheenjohtaja Matti Korkiakoski. Katso mitä kaksi Mattia keskustelevat mm talouden haasteista.
13.7.2024 / Uutiset
Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa – jakso 2 julkaistu
Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa -nettisarjan toinen osa on nyt julkaistu. Jaksossa puhutaan vanhemmuuden haasteista ja terveydenhuollon etävastaantotoista. Haastateltavana aluevaltuustoryhmän jäsen Anna Pulkkinen Järvenpäästä.
5.7.2024 / Uutiset
Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa -ohjelmakokonaisuus alkaa
Keski-Uudenmaan aluevaltuustoryhmä on kevään aikana työstänyt videohaastattelukokonaisuutta, jossa puhutaan ajankohtaisista sosiaali- ja terveydenhuollon asioista. Sarjassa valtioneuvos Matti Vanhanen haastattelee Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen Keskustan aluevaltuutettuja kiinnostavista aiheista. Sarjassa on seitsemän jaksoa.
28.6.2024 / Uutiset
Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen arviointikertomus 2023 on valmistunut
Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen vuoden 2023 arviointikertomus on valmistunut. Tarkastuslautakunnan puheenjohtaja Keskustan Matti Korkiakoski avaa kertomuksen tärkeimpiä kohtia. Lue Matin nostot.
13.6.2024 / Uutiset

Kunnallisjärjestön hallitus 2024