Tervetuloa Lapinjärven Keskustan sivuille

Toimimme uudistuvan, eteenpäin suuntautuvan politiikan puolesta.
Rakennamme edistyksellisellä politiikalla paremmaksi paikaksi asua, elää ja työskennellä. Kuntamme kehityksen on tapahduttava ekologisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti kestävällä tavalla.

Lapinjärven kunta

Lapinjärven Keskustan ehdokkaat

Löydä oma ehdokkaasi

Tutustu ehdokkaisiin ›

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen arviointikertomus 2023 on valmistunut
Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen vuoden 2023 arviointikertomus on valmistunut. Tarkastuslautakunnan puheenjohtaja Keskustan Matti Korkiakoski avaa kertomuksen tärkeimpiä kohtia. Lue Matin nostot.
13.6.2024 / Uutiset
Keskustan aluevaltuustoryhmä sinnikäs Länsi-Uudellamaalla
Länsi-Uudenmaan aluevaltuusto kokousti 11.6. viimeisen kerran ennen kesätaukoa. Käsittelyssä oli palveluverkoston linjausten hyväksyminen. Keskustan aluevaltuustoryhmä teki useita muutosesityksiä palveluverkkosuunnitelmaan. Kaikki tehdyt esitykset kaatuivat äänestyksissä selvin luvuin, sillä suurimmat valtuustoryhmät olivat sitoutuneet keskinäiseen valtuustosopimukseensa.
13.6.2024 / Uutiset
Keskustalta aloite - vammaisten puhelinpalvelun toimivuus varmistettava
Vantaa-Keravan hyvinvointialueen kevään viimeisessä kokouksessa Keskustan ryhmä toimi aktiivisesti. Hyvinvointialueen talouskehitys huolestuttaa keskustalaisia valtuutettuja. Kokouksen lopuksi jätettiin vammaispalveluiden puhelinpalvelun toimivuuden varmistamista koskeva aloite.
11.6.2024 / Uutiset
Yhteisöasuminen ei korvaa ympärivuorokautista hoitoa
Yhteisöasumisen käsite ja asumiseen pääsykriteerit tulee määritellä valtakunnallisesti ja yhteisöjen kokoaminen aloittaa ihmisistä ja heidän tarpeistaan sekä kiinnostuksistaan lähtien.
4.6.2024 / Uutiset

Paikallisyhdistyksen hallitus 2021