Tervetuloa Kauniaisten Keskustan sivuille

Keskustan Kauniaisten paikallisyhdistys haluaa vaalia ja kehittää Kauniaista omaleimaisena puutarhakaupunkina. Se edellyttää pitkäjänteistä kuntapolitiikkaa ja varautumista myös tuleviin tarpeisiin.

Kauniaisten kaupunki

Centern i Grankulla – Välkommen till vår hemsida

Centern i Grankulla vill värna om och utveckla Grankulla som en säregen trädgårdsstad. Det kräver både långsiktig kommunalpolitik och att förbereda sig för framtida behov.

Grankulla

Aluevaalit 2022 tuloksista

Länsi-Uudenmaan Hyvinvointialueella historian ensimmäisissä aluevaaleissa äänestysprosentti oli 48%. Valittiin 79 valtuutettua.  Alueella eniten ääniä sai Kansallinen Kokoomus ja 27 valtuutettua. Suomen Sosiaalidemokraattinen puolue sai 13, Suomen ruotsalainen kansanpuolue 12,  Vihreä liitto 10, Perussuomalaiset 6, Vasemmistoliitto 4, Suomen Keskusta 3, Suomen Kristillisdemokraatit (KD) 2, Liike Nyt 1 ja Valta kuuluu kansalle 1 valtuutettua.

Kauniaisissa äänestysprosentti oli 65,5%. Aluevaltuustoon valittiin kaksi kauniaislaista, Veronika Rehn-Kivi (RKP) ja Satu Mollgren (KOK).Heille lämpimät onnittelut!

Länsi-Uudenmaan aluevaltuustoon valittiin kolme keskustalaista: Eerikki Viljanen Vihdistä, Riikka Pakarinen Espoosta ja Marjut Frantsi-Lankia Kirkkonummelta. Heille lämpimät onnittelut!

Kauniaisten Keskustan ehdokas Raili Pirttimäki sai yhteensä 120 ääntä (Kauniaisista, Espoosta. Kirkkonummelta, Raaseporista ja Vihdistä). Lämmin kiitos jokaiselle äänestäjälle! Jokainen ääni Keskustalle oli lähipalvelujen turvaamisen ja perusterveydenhuollon vahvistamisen puolesta koko alueella.

Uuden aluevaltuuston työ alkaa 1.3 2022.

Tule mukaan

Keskustan Kauniaisten paikallisyhdistys ry on keskustalaisia arvoja edistävä paikallinen yhteisö. Tule tutustumaan toimintaamme. Kauniaisten Keskustassa sinulla on monipuoliset mahdollisuudet lähteä mukaan poliittiseen vaikuttamiseen.

Centern i Grankulla är en lokalförening som värnar om Centerns grundläggande värderingar. Bekanta dig med vår verksamhet – du behövs! Centerns lokalförening i Grankulla erbjuder dig mångsidiga möjligheter att bli politiskt engagerad.

Kauniainen

Puheenjohtaja Ann-Mari Kemell

Sihteeri Marjatta Liljeström

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Raili Pirttimäen blogi terveyskeskusten kehittämisestä

Terveyskeskus kuntoon – mutta miten?

Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen arviointikertomus 2023 on valmistunut
Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen vuoden 2023 arviointikertomus on valmistunut. Tarkastuslautakunnan puheenjohtaja Keskustan Matti Korkiakoski avaa kertomuksen tärkeimpiä kohtia. Lue Matin nostot.
13.6.2024 / Uutiset
Keskustan aluevaltuustoryhmä sinnikäs Länsi-Uudellamaalla
Länsi-Uudenmaan aluevaltuusto kokousti 11.6. viimeisen kerran ennen kesätaukoa. Käsittelyssä oli palveluverkoston linjausten hyväksyminen. Keskustan aluevaltuustoryhmä teki useita muutosesityksiä palveluverkkosuunnitelmaan. Kaikki tehdyt esitykset kaatuivat äänestyksissä selvin luvuin, sillä suurimmat valtuustoryhmät olivat sitoutuneet keskinäiseen valtuustosopimukseensa.
13.6.2024 / Uutiset
Keskustalta aloite - vammaisten puhelinpalvelun toimivuus varmistettava
Vantaa-Keravan hyvinvointialueen kevään viimeisessä kokouksessa Keskustan ryhmä toimi aktiivisesti. Hyvinvointialueen talouskehitys huolestuttaa keskustalaisia valtuutettuja. Kokouksen lopuksi jätettiin vammaispalveluiden puhelinpalvelun toimivuuden varmistamista koskeva aloite.
11.6.2024 / Uutiset
Yhteisöasuminen ei korvaa ympärivuorokautista hoitoa
Yhteisöasumisen käsite ja asumiseen pääsykriteerit tulee määritellä valtakunnallisesti ja yhteisöjen kokoaminen aloittaa ihmisistä ja heidän tarpeistaan sekä kiinnostuksistaan lähtien.
4.6.2024 / Uutiset

Paikallisyhdistyksen hallitus 2022

Raili Pirttimäki

Ann-Mari Kemell