Tervetuloa Kauniaisten Keskustan sivuille

Keskustan Kauniaisten paikallisyhdistys haluaa vaalia ja kehittää Kauniaista omaleimaisena puutarhakaupunkina. Se edellyttää pitkäjänteistä kuntapolitiikkaa ja varautumista myös tuleviin tarpeisiin.

Kauniaisten kaupunki

Centern i Grankulla – Välkommen till vår hemsida

Centern i Grankulla vill värna om och utveckla Grankulla som en säregen trädgårdsstad. Det kräver både långsiktig kommunalpolitik och att förbereda sig för framtida behov.

Grankulla

Aluevaalit 2022 tuloksista

Länsi-Uudenmaan Hyvinvointialueella historian ensimmäisissä aluevaaleissa äänestysprosentti oli 48%. Valittiin 79 valtuutettua.  Alueella eniten ääniä sai Kansallinen Kokoomus ja 27 valtuutettua. Suomen Sosiaalidemokraattinen puolue sai 13, Suomen ruotsalainen kansanpuolue 12,  Vihreä liitto 10, Perussuomalaiset 6, Vasemmistoliitto 4, Suomen Keskusta 3, Suomen Kristillisdemokraatit (KD) 2, Liike Nyt 1 ja Valta kuuluu kansalle 1 valtuutettua.

Kauniaisissa äänestysprosentti oli 65,5%. Aluevaltuustoon valittiin kaksi kauniaislaista, Veronika Rehn-Kivi (RKP) ja Satu Mollgren (KOK).Heille lämpimät onnittelut!

Länsi-Uudenmaan aluevaltuustoon valittiin kolme keskustalaista: Eerikki Viljanen Vihdistä, Riikka Pakarinen Espoosta ja Marjut Frantsi-Lankia Kirkkonummelta. Heille lämpimät onnittelut!

Kauniaisten Keskustan ehdokas Raili Pirttimäki sai yhteensä 120 ääntä (Kauniaisista, Espoosta. Kirkkonummelta, Raaseporista ja Vihdistä). Lämmin kiitos jokaiselle äänestäjälle! Jokainen ääni Keskustalle oli lähipalvelujen turvaamisen ja perusterveydenhuollon vahvistamisen puolesta koko alueella.

Uuden aluevaltuuston työ alkaa 1.3 2022.

Tule mukaan

Keskustan Kauniaisten paikallisyhdistys ry on keskustalaisia arvoja edistävä paikallinen yhteisö. Tule tutustumaan toimintaamme. Kauniaisten Keskustassa sinulla on monipuoliset mahdollisuudet lähteä mukaan poliittiseen vaikuttamiseen.

Centern i Grankulla är en lokalförening som värnar om Centerns grundläggande värderingar. Bekanta dig med vår verksamhet – du behövs! Centerns lokalförening i Grankulla erbjuder dig mångsidiga möjligheter att bli politiskt engagerad.

Kauniainen

Puheenjohtaja Raili Pirttimäki

Sihteeri Marjatta Liljeström

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Raili Pirttimäen blogi terveyskeskusten kehittämisestä

Terveyskeskus kuntoon – mutta miten?

Inna Kallioisen puhe puoluevaltuustossa 26.11.2022
Huumausainepolitiikan päätavoitteena pitää tulevaisuudessakin olla huumeiden käytön vähentäminen.
29.11.2022 / Uutiset
Vammaisten ihmisoikeuksien toteutuminen on meille sydämen asia
Kansainvälisenä vammaisten oikeuksien päivänä 3.12.2022 nostetaan lippu salkoon. Vammaisten ihmisoikeuskysymys on meille sydämen asia.
28.11.2022 / Uutiset
Valtuustoaloite: Omaishoitajien palvelutarpeiden tunnistaminen ja omaishoitajien jaksamisen tukeminen
Keskustan Vantaan ja Keravan aluevaltuustoryhmä teki valtuustoaloitteen tiistaina 22.11.2022 omaishoitajien palvelutarpeiden tunnistamisesta ja omaishoitajien jaksamisen tukemisesta. Aloite sai tukea kaikista valtuustoryhmistä ja etenee päätösvalmisteluun.
23.11.2022 / Uutiset
Keskustan aluevaltuustoryhmän tekemä valtuustoaloite johti varautumissuunnitelman tekemiseen ja sen käyttöönottoon Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella
Aloitteet etenevät. Keskustan Vantaan ja Keravan aluevaltuustoryhmä jätti ensimmäisessä aluevaltuuston kokouksessa maaliskuussa aloitteen varautumis- ja pelastussuunnitelman sekä - strategian päivittämisestä.
17.11.2022 / Uutiset

Paikallisyhdistyksen hallitus 2022

Raili Pirttimäki

Ann-Mari Kemell