Tervetuloa Kauniaisten Keskustan sivuille

Keskustan Kauniaisten paikallisyhdistys haluaa vaalia ja kehittää Kauniaista omaleimaisena puutarhakaupunkina. Se edellyttää pitkäjänteistä kuntapolitiikkaa ja varautumista myös tuleviin tarpeisiin.

Kauniaisten kaupunki

Centern i Grankulla – Välkommen till vår hemsida

Centern i Grankulla vill värna om och utveckla Grankulla som en säregen trädgårdsstad. Det kräver både långsiktig kommunalpolitik och att förbereda sig för framtida behov.

Grankulla

Aluevaalit 2022 tuloksista

Länsi-Uudenmaan Hyvinvointialueella historian ensimmäisissä aluevaaleissa äänestysprosentti oli 48%. Valittiin 79 valtuutettua.  Alueella eniten ääniä sai Kansallinen Kokoomus ja 27 valtuutettua. Suomen Sosiaalidemokraattinen puolue sai 13, Suomen ruotsalainen kansanpuolue 12,  Vihreä liitto 10, Perussuomalaiset 6, Vasemmistoliitto 4, Suomen Keskusta 3, Suomen Kristillisdemokraatit (KD) 2, Liike Nyt 1 ja Valta kuuluu kansalle 1 valtuutettua.

Kauniaisissa äänestysprosentti oli 65,5%. Aluevaltuustoon valittiin kaksi kauniaislaista, Veronika Rehn-Kivi (RKP) ja Satu Mollgren (KOK).Heille lämpimät onnittelut!

Länsi-Uudenmaan aluevaltuustoon valittiin kolme keskustalaista: Eerikki Viljanen Vihdistä, Riikka Pakarinen Espoosta ja Marjut Frantsi-Lankia Kirkkonummelta. Heille lämpimät onnittelut!

Kauniaisten Keskustan ehdokas Raili Pirttimäki sai yhteensä 120 ääntä (Kauniaisista, Espoosta. Kirkkonummelta, Raaseporista ja Vihdistä). Lämmin kiitos jokaiselle äänestäjälle! Jokainen ääni Keskustalle oli lähipalvelujen turvaamisen ja perusterveydenhuollon vahvistamisen puolesta koko alueella.

Uuden aluevaltuuston työ alkaa 1.3 2022.

Tule mukaan

Keskustan Kauniaisten paikallisyhdistys ry on keskustalaisia arvoja edistävä paikallinen yhteisö. Tule tutustumaan toimintaamme. Kauniaisten Keskustassa sinulla on monipuoliset mahdollisuudet lähteä mukaan poliittiseen vaikuttamiseen.

Centern i Grankulla är en lokalförening som värnar om Centerns grundläggande värderingar. Bekanta dig med vår verksamhet – du behövs! Centerns lokalförening i Grankulla erbjuder dig mångsidiga möjligheter att bli politiskt engagerad.

Kauniainen

Puheenjohtaja Ann-Mari Kemell

Sihteeri Marjatta Liljeström

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Menneet tapahtumat

Raili Pirttimäen blogi terveyskeskusten kehittämisestä

Terveyskeskus kuntoon – mutta miten?

Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa -nettisarja jatkuu
Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa -nettisarjan kolmannessa jaksossa haastatteluun on saapunut aluevaltuutettu, Keusoten tarkastuslautakunnan puheenjohtaja Matti Korkiakoski. Katso mitä kaksi Mattia keskustelevat mm talouden haasteista.
13.7.2024 / Uutiset
Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa – jakso 2 julkaistu
Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa -nettisarjan toinen osa on nyt julkaistu. Jaksossa puhutaan vanhemmuuden haasteista ja terveydenhuollon etävastaantotoista. Haastateltavana aluevaltuustoryhmän jäsen Anna Pulkkinen Järvenpäästä.
5.7.2024 / Uutiset
Elämää Uudellamaalla Matti Vanhasen kanssa -ohjelmakokonaisuus alkaa
Keski-Uudenmaan aluevaltuustoryhmä on kevään aikana työstänyt videohaastattelukokonaisuutta, jossa puhutaan ajankohtaisista sosiaali- ja terveydenhuollon asioista. Sarjassa valtioneuvos Matti Vanhanen haastattelee Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen Keskustan aluevaltuutettuja kiinnostavista aiheista. Sarjassa on seitsemän jaksoa.
28.6.2024 / Uutiset
Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen arviointikertomus 2023 on valmistunut
Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen vuoden 2023 arviointikertomus on valmistunut. Tarkastuslautakunnan puheenjohtaja Keskustan Matti Korkiakoski avaa kertomuksen tärkeimpiä kohtia. Lue Matin nostot.
13.6.2024 / Uutiset

Paikallisyhdistyksen hallitus 2022

Raili Pirttimäki

Ann-Mari Kemell