Tulevat tapahtumat

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Keskustan uuden puoluejohdon linjapuhe

pe 18.9 klo 09:00 – pe 18.9 klo 10:00

Keskustan uusi puheenjohtaja Annika Saarikko pitää linjapuheensa yhdessä muun puoluejohdon kanssa. Puhe on katsottavissa suoraan Keskustan Facebook-sivulta tapahtuman alettua.

138 kiinnostunut  ·  68 menossa

Menneet tapahtumat

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Keskustan uuden puoluejohdon linjapuhe

pe 18.9 klo 09:00 – pe 18.9 klo 10:00

139 kiinnostunut  ·  69 menossa
K-studio: vieraana valtiovarainministeri Matti Vanhanen

ke 16.9 klo 19:00 – ke 16.9 klo 19:30

Poikkeusaikojen poikkeuksellisen tärkeä budjettiriihi on hallinnut alkuviikon keskusteluja maassamme.

Keskiviikkona klo 17 K-studion suoran lähetyksen vieraana valtiovarainministeri Matti Vanhanen. Lähetyksessä keskustellaan budjetin keskeisimmistä asioista ja myös sinä voit osallistua.

Laita kysymyksesi ministeri Vanhaselle tämän julkaisun kommentteihin / tapahtumaan keskusteluun.

138 kiinnostunut  ·  24 menossa
Annika Saarikko - Keskustan uusi puheenjohtaja, Keskeltä & kovaa -podcastin vieraana

Annika Saarikko – Keskustan uusi puheenjohtaja, Keskeltä & kovaa -podcastin vieraana

la 12.9 klo 11:15 – la 12.9 klo 11:45

🍀 jakso on kuunneltavissa myös Järviradiosta la 12.9. klo 11.15 🍀

Syyskauden ja itse asiassa syyskuun ensimmäinen Keskeltä & kovaa -podcast-jakso on itseoikeutetusti omistettu Keskustan tuoreelle puheenjohtajalle Annika Saarikolle.

Mitä on takana, mille tuntuu juuri nyt ja mitä ennen muuta on edessä, siitä ja ehkä myös muutamasta muusta asiasta seuraavan puolen tunnin aikana.

Tervetuloa siis seuraamme, on jälleen aika Keskustan Keskeltä & kovaa -podcastin, jota juontaa Laura Ruohola.

140 kiinnostunut  ·  27 menossa
Keskustan puoluekokous Oulussa ja ympäri Suomen

pe 4.9 klo 12:00 – la 5.9 klo 19:00

OuluhalliOulu, Kartta

Keskustan puoluekokous järjestetään maakuntamallilla, jossa pääpaikkana toimii Oulu ja sen rinnalla useat etäpisteet ympäri Suomen.

🍀 suosittelemme virallisille kokousedustajille osallistumista kokoukseen etäpisteessä. Epävirallisten kokousedustajien paras paikka seurata kokousta on tällä kertaa kotikatsomossa 🍀

Toteutamme yhdessä terveydelle turvallisen kokouksen, jossa turvavälit on huomioitu, hygienia varmistettu ja osallistujat tiedossa. Ennakkoilmoittautuminen onkin Keskustan Oulun puoluekokouksen avainsanoja. Kaikkien kokousedustajien pitää terveys- ja turvallisuussyistä ilmoittautua ennakkoon.

Ennakkoilmoittautuminen päättyy perjantaina 28.8.2020.

Virallisesti ennakkoilmoittaudut tästä linkistä:
keskusta.fi/puoluekokous-2020/

Ilmoittaudu myös tähän puoluekokouksen Facebook-tapahtumaan, niin saat tietoa tätä kautta, kun kokousjärjestelyt etenevät.

***
Etäpisteet on varattu vain virallisille kokousedustajille. Etäpisteeseen ei voi saapua seuraamaan kokousta. Parasta onkin katsoa kokouksen suoraa lähetystä kotoa. Oulussa epävirallisille kokousedustajille on erillinen tila kokouksen seuraamiselle.

***
Suora verkkolähetys Ouluhallista tullaan jakamaan sekä Keskustan verkkosivuilla että Keskustan Facebook-sivuilla.

***
Puoluekokouksessa käsitellään puolueen sääntöjen 14 §:ssä mainitut asiat kuten mm. henkilövalinnat puoluejohtoon ja puoluekokousaloitteet. Niiden lisäksti puoluekokousessa hyväksytään Keskusta 2030 -uudistusohjelma ja käsitellään puolueen valmistautumista kuntavaaleihin 2021.

591 kiinnostunut  ·  578 menossa
Vaikuta tulevaisuuteen- keskustelua kuntavaikuttamisesta

ma 31.8 klo 18:00 – ma 31.8 klo 19:00

Mitä kuntavaikuttaminen on? Mitä tehdään kaupunginhallituksessa, valtuustossa tai lautakunnissa? Miksi on tärkeää, että demokratia toimii ja kuntalaisten asioista keskustellaan? Mitä Oululle kuuluu? Muun muassa näitä kysymyksiä pohditaan pitkäaikaisen vaikuttajan Kyösti Oikarisen, Keskustanuorten puheenjohtaja Hanna Markkasen sekä Oulun Keskustan kunnallisjärjestön puheenjohtaja Tuija Patanan johdolla. Voit laittaa kysymyksiä ennakkoon tai lähetyksen aikana.Näytä enemmänNäytä vähemmän

63 kiinnostunut  ·  8 menossa
K-studio: Yleisön vuoro kysyä - Petri Honkonen vastaa

K-studio: Yleisön vuoro kysyä – Petri Honkonen vastaa

ma 31.8 klo 18:00 – ma 31.8 klo 18:30

Keskustan K-studio tarjoaa yleisölle mahdollisuuden esittää kysymyksiä puheenjohtajaehdokkaillemme.

Etukäteen kysymyksiä kerätään tapahtuman keskustelusta (kommenteista). Myös suoran lähetyksen aikana voi esittää kysymyksiä, jotka käydään läpi, jos suinkin lähetysaikaa riittää.

Neljäntenä K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Petri Honkonen.

49 kiinnostunut  ·  15 menossa
Lataa lisää