Petri Honkonen: Kokoomuksen ajama ajoneuvoveron jättikorotus estettävä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu kokoomuksen linjan vuosittaisen ajoneuvoveron rajuista korotuksista. Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo kertoi muutoksista kokoomuksen veromalliin perjantaina.
15.1.2021 / Uutiset
Kurvinen tyytyväinen: Polttoaineveron korotus ei hallituksen suunnitelmissa liikenteen päästöjen puolittamiseksi
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen on tyytyväinen liikenneministeriön tänään lausunnoille lähettämään fossiilittoman liikenteen tiekarttaan. Tiekartassa esiteltyyn keinovalikoimaan ei kuulu polttoaineveron korottaminen.
15.1.2021 / Uutiset
Liikennevaliokunnan varapuheenjohtaja Ari Torniainen: Autoa tarvitaan, päästöjä ei
Liikenteen päästöt voidaan puolittaa alueellisesti ja sosiaalisesti reilulla tavalla. Olennaista on vähentää päästöjä, ei vaikeuttaa liikkumista. Jatkossa teillä liikutaan yhä enemmän kotimaisilla uusiutuvalla polttonesteillä, biokaasulla ja sähköautoilla. Pitkien etäisyyksien Suomessa tarvitaan jatkossakin omaa autoa ja tämä tunnistetaan tiekartassa, Ari Torniainen kertoo.
15.1.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Rakas city: Valoa vaalityöhön - tule tapaamaan Helsingin Keskustanaisia ja Annikaa!

ke 20.1 klo 17:00 - ke 20.1 klo 18:00

Lämpimästi tervetuloa Helsingin Keskustanaisten Rakas city -vaalitilaisuuteen 20.1. klo 17:00-18:00 Teamsiin!

> Kutsuvieraanamme on tiede- ja kulttuuriministeri, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, joka pitää avauspuheenvuoron aiheesta "Iloa ja paloa virtuaaliseen vaalityöhön"
> Helsingin Keskustan naisehdokkaat esittäytyvät
> Käymme poliittista keskustelua Helsingin ajankohtaisista asioista

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja se on kaikille maksuton. Pääset mukaan Teams-linkillä, jonka löydät Facebook-tapahtumasta.

Tätä ei kannata jättää väliin!
Kuullaan pian!

Lisätietoja: helsinginkeskustanaiset@gmail.com

Terveisin Helsingin Keskustanaiset
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

89 kiinnostunut  ·  8 menossa
Lataa lisää

Kaikki tapahtumat

K-Studio

Tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikko ja valtiovarainministeri Matti Vanhanen keskustelevat siitä, millä eväin saamme maamme taas nousuun epidemian voitettuamme. Katso suorana lähetyksenä ma 21.12. klo 17-18.
21.12.2020 / K-Studio
Miten Suomi saadaan nousuun Koronan jälkeen?

Podcast

Mitkä ovat keinot, joilla toteuttaa monipaikkaisuus ja toisaalta mitkä ovat esteet, joita purkaa monipaikkaisen elämän tieltä? Hyvästä, monipaikkaisesta elämästä keskustelemassa historian tutkija, professori, Helsingin kaupungin kaupunginvaltuutettu Laura Kolbe sekä Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja, saarijärveläinen Petri Honkonen. Podcastin juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
13.11.2020 / Podcast

Pysy ajan tasalla

Tilaa Keskustan uutiskirje, olet ensimmäisenä kuulolla!

Uutiskirjeen tilaus
EtusivuAjankohtaista