Osallistu ja vaikuta

Me Keskustassa olemme aina olleet toiminnan ihmisiä ja uskoneet yhdessä tekemisen voimaan. Jos toimeen ei tartuta, mikään ei taatusti muutu paremmaksi. Tämä maa rakennetaan yhdessä.

piirosikoni Kahvikuppi. Kysymys
Kysymys sinulle: Kesä 2021

Missä sinun kesäsi sujuu?

Tarkenna vastausta halutessasi:
piirosikoni mökki. osallistu, vaikuta, liity jäseneksi.

Liity Keskustan jäseneksi

Uusien ystävien, verkostojen ja mielenkiintoisen harrastuksen lisäksi saat:

• Mahdollisuuden vaikuttaa
  • Mahdollisuuden kouluttautua
  • Ajankohtaista tietoa
  • Etuja kumppanuusyrityksiltä

Lue lisää ja liity

piirosikoni äänestyslippu.

Kuntavaalit 2021

Vaalien tulokset löydät vaalit.fi -sivustolta.

Siirry sivuille

piirrosikoni vastauspuhekuplat
Kesäruoka – pikakysely

Grillimakkara, tuo kesävihanneksemme – ehdottomasti sinapilla?

Keskustalle tärkeitä asioita

piirroskuva äiti ja lapsi kävelevät reput selässä. Arki, Lapset

Ratkaisut

Keskusta on Suomen myönteisin puolue. Etsimme ja esitämme aina ratkaisuja. Haluamme pitää Suomen turvallisena maana, missä voi luottaa tulevaisuuteen ja uskaltaa perustaa perheen.
Mökki piirroskuva, savuava piippu.

Paikka

Meidät tunnetaan kotien, osaamisen, yrittäjyyden, hyvinvoinnin, kotimaisen ruuan ja vihreän talouden puolueena. Jokaisella kuuluu olla vapaus valita elämänsä suunta kaikkialla Suomessa.
Torikoju piirroskuva, marjamyynti.

Talous

Talous on ihmistä ja hänen hyvinvointiaan varten. Keskustalle on kunnia-asia pitää kestävästi huolta yhteisistä varoistamme lastemme takia. Yritysten luomilla työpaikoilla Suomi pärjää.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Ministeri Marjatta Väänäsen muistoseminaari

su 15.8 klo 14:00

Kansallismuseon auditorioKansallismuseoHelsinki,00100 Kartta

Keskusta kunnioittaa viime vuoden lopulla menehtyneen Marjatta Väänäsen pitkää ja monipuolista elämäntyötä järjestämällä muistoseminaarin Marjatan päivänä, sunnuntaina 15. elokuuta 2021.

Seminaaria voit seurata suorana lähetyksenä Keskustan Facebook- ja nettisivuilta.

Paikalle Kansallismuseon auditorioon on rajallinen pääsy. Paikalle tulijoiden on ilmoittauduttava 6.8. mennessä sähköpostitse osoitteeseen paivi.kyto@keskusta.fi .

Seminaarissa Marjatta Väänäsen elämäntyötä valottavat hänen tyttärensä FL Riitta Mäkinen, Marjatan pitkäaikaisena poliittisena sihteerinä toiminut FT Paula Tuomikoski, ministerit Sirkka-Liisa Anttila ja Christoffer Taxell, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, eläkkeellä oleva yleisradiojohtaja Tapio Siikala sekä Keskustanaisten puheenjohtaja Sari Palmu.

Tilaisuuden moderaattorina toimii VTT Tytti Isohookana-Asunmaa.

Tervetuloa mukaan seminaariin joko paikalle tai etäkatsomoihin.
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

65 kiinnostunut  ·  12 menossa
Ilmasto- ja energiapoliittinen webinaari Ongelmista ratkaisuihin

ma 16.8 klo 10:00 - ma 16.8 klo 11:30

Keskusta

Keskusta julkaisee syksyn 2021 aikana ympäristö- ja luontolinjauksensa, jonka keskeisenä osana on ilmasto- ja energia-asiat. Webinaarimme taustoittaa tätä työtä. Lisäksi ekologisen kestävyyden asia on vahvana teemana marraskuussa pidettävässä Keskustan puoluevaltuuston kokouksessa.

Ilmasto- ja energiapoliittisen webinaarin Ongelmista ratkaisuihin keskustelijoina ovat elinkeinoministeri Mika Lintilä, Euroopan parlamentin jäsen Mauri Pekkarinen ja kansanedustaja Hanna Kosonen. Keskustelua kommentoivat Fortumin teknologiajohtaja Heli Antila ja Sitran vanhempi neuvonantaja Oras Tynkkynen. Webinaarin vetäjänä toimii Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen.

Webinaaria voit seurata Keskustan Facebook- ja nettisivuilta.
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

33 kiinnostunut  ·  7 menossa

Kaikki tapahtumat

Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
K-studio: Kuntavaalien jälkipuinti

Podcast

Mitkä ovat keinot, joilla toteuttaa monipaikkaisuus ja toisaalta mitkä ovat esteet, joita purkaa monipaikkaisen elämän tieltä? Hyvästä, monipaikkaisesta elämästä keskustelemassa historian tutkija, professori, Helsingin kaupungin kaupunginvaltuutettu Laura Kolbe sekä Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja, saarijärveläinen Petri Honkonen. Podcastin juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
13.11.2020 / Podcast

Tilaa Keskustan uutiskirje

Pidä kiinni Keskustan uutisista ja ajatusmaailmasta.

Uutiskirjeen tilaus