K-studio: Kysy aluevaaleista -lähetys

Yleisö saa esittää K-studion aikana suoraan lähetykseen kysymyksiä aluevaaleista. Jo ennen lähetystä kysymyksiä voi esittää tämän tapahtuman keskustelukentässä. Lähetyksessä vieraana ovat Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin johtaja Ilkka Luoma ja ministerin erityisavustaja, aluevaaliehdokas Länsi-Uudellamaalla Silja Silvasti. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.

Ensimmäiset aluevaalit käydään siis 23. tammikuuta 2022. Kyse on suuresta yhteiskunnallisesta muutoksesta, jossa sosiaali-, terveys- ja pelastuspalvelut siirtyvät kunnilta hyvinvointialueiden vastuulle. Monella alueella hyvinvointialue on maakuntansa mallinen, mutta mitä kaikkea muuta se voi olla. Kannattaa siis tulla seuraamaan suoraa lähetystä torstaina 9.12. klo 18.

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Kysy aluevaaleista -lähetys