K-studio: Kysy aluevaaleista -lähetys

Yleisö saa esittää K-studion aikana suoraan lähetykseen kysymyksiä aluevaaleista. Jo ennen lähetystä kysymyksiä voi esittää tämän tapahtuman keskustelukentässä. Lähetyksessä vieraana ovat Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin johtaja Ilkka Luoma ja ministerin erityisavustaja, aluevaaliehdokas Länsi-Uudellamaalla Silja Silvasti. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.

Ensimmäiset aluevaalit käydään siis 23. tammikuuta 2022. Kyse on suuresta yhteiskunnallisesta muutoksesta, jossa sosiaali-, terveys- ja pelastuspalvelut siirtyvät kunnilta hyvinvointialueiden vastuulle. Monella alueella hyvinvointialue on maakuntansa mallinen, mutta mitä kaikkea muuta se voi olla. Kannattaa siis tulla seuraamaan suoraa lähetystä torstaina 9.12. klo 18.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Kysy aluevaaleista -lähetys