K-studio: Kysy aluevaaleista -lähetys

Yleisö saa esittää K-studion aikana suoraan lähetykseen kysymyksiä aluevaaleista. Jo ennen lähetystä kysymyksiä voi esittää tämän tapahtuman keskustelukentässä. Lähetyksessä vieraana ovat Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin johtaja Ilkka Luoma ja ministerin erityisavustaja, aluevaaliehdokas Länsi-Uudellamaalla Silja Silvasti. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.

Ensimmäiset aluevaalit käydään siis 23. tammikuuta 2022. Kyse on suuresta yhteiskunnallisesta muutoksesta, jossa sosiaali-, terveys- ja pelastuspalvelut siirtyvät kunnilta hyvinvointialueiden vastuulle. Monella alueella hyvinvointialue on maakuntansa mallinen, mutta mitä kaikkea muuta se voi olla. Kannattaa siis tulla seuraamaan suoraa lähetystä torstaina 9.12. klo 18.

Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko: Ratkaisuja, ei pelottelua
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko muistuttaa aluevaaliviikonloppuna, mistä näissä vaaleissa on kyse. On kyse hoidosta, hoivasta ja turvasta. Niistä asioista, jotka koskettavat jokaista suomalaista ja jokaisen kotiseutua.
22.1.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Kysy aluevaaleista -lähetys