Yleisön vuoro kysyä – Annika Saarikko vastaa

Yleisön vuoro kysyä - Annika Saarikko vastaa

Keskustan K-studio tarjoaa yleisölle mahdollisuuden esittää kysymyksiä puheenjohtajaehdokkaillemme. Etukäteen kysymyksiä kerätään tapahtuman keskustelusta (kommenteista). Myös suoran lähetyksen aikana voi esittää kysymyksiä, jotka käydään läpi, jos suinkin lähetysaikaa riittää. Kolmantena K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Annika Saarikko.

Kolmantena K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Annika Saarikko.

Eurovaaliehdokas Venla Kajan: Opiskelijoiden ovet auki Eurooppaan
Monelle opiskelijalle vaihtoon lähtö on ensimmäinen kosketus eurooppalaisuuteen. Se on hieno esimerkki siitä, mitä EU:n vapaa liikkuvuus tarkoittaa. Toivon, että mahdollisimman moni nuori saisi hyödyntää tämän mahdollisuuden.
24.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Eurovaaliehdokas Valtteri Paakki: Vihreä siirtymä on tehtävä kestävästi ja oikeudenmukaisesti
Keskustalaiseen ajattelumaailmaan kuuluu ajatus ylisukupolvisuudesta. Tahtotila jättää oma tila ja ympäristö paremmassa kunnossa seuraaville sukupolville. Mikäli tahdomme pitää kiinni tästä periaatteesta, meidän on edistettävää vihreää siirtymää niin Suomessa kuin EU:n laajuisesti.
20.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioYleisön vuoro kysyä – Annika Saarikko vastaa