(muutosvarauksin)

Keskustalaiset,

Kyllä me tästä nousemme, kun keskitymme ihmisten arjessa pärjäämiseen. Joutavanpäiväisyyksien aika politiikassa on ohi. Maailma on sellaisessa tilassa, että varmaa on vain epävarma. Pärjäävätkö suomalaiset? Pärjääkö Suomi? Näistä asioista nyt on kyse. Siitä, että ruokaa on lautasella, liikkumaan edelleen pääsee ja lämpöä riittää. Siitä, että rahat riittävät ja töitä on. Ihan perusasioista. Turvallisuudesta.

Aateveljet ja -sisaret,

Me tunnemme ihmisten arjen ja tämän maan joka sentiltään. Tiedämme, että leipä ei tule kaupasta tai lämpö pistorasiasta. Ne tulevat suomalaisten työstä. Maaseudulta ja maakunnista. Kautta Suomenmaan.

Juhlien aika on ohi

Suomi on tienhaarassa. Väärällä politiikalla voi tulla nälkä ja vilu. Ja puolet maasta tippuu siinä kyydistä. Että pärjätköön siellä selkosilla omillaan. Kunhan juhlat vain jatkuvat. Ei pärjääminen ole kuitenkaan postinumerosta kiinni. Jos on ahtaalla viljelijä, niin ahtaalla on myös moni lapsiperhe. Pienellä eläkkeellä sinnittelevistä puhumattakaan. Juhlien aika on ohi. Samoin pelkkien puheiden. Jos lupaa muutosta, pitää esittää ratkaisuja.

Suomalaiset,
Kyllä me selviydymme, kun laitamme asiat tärkeysjärjestykseen ja pidämme yhtä. Silloin meistä jokainen pysyy mukana. Silloin koko maamme pärjää. Kotimaamme. Isänmaamme. Eiköhän jatketa yhdessä näitä töitä.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetEduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs puoluekokouksessa: Nyt on kyse suomalaisten pärjäämisestä