Pidämme tärkeänä, että eduskunnan kaikki asianosaiset valiokunnat tekevät nyt kaiken voitavansa, jotta uudistus saadaan vietyä viivytyksittä, mutta asiallisesti ja huolellisesti läpi. Joissain valiokunnissa tämä varmasti tarkoittaa ylimääräisiä ja pitkiä kokouksia.

Lähdemme siitä, että eduskunta on nyt koolla niin kauan, että tarvittavat ratkaisut saadaan tehtyä. Kesätauolle ei ole asiaa, ennen kuin päätökset suomalaisten hyväksi on tehty.

Uudistus tarvitaan, jotta sujuvat ja tasa-arvoiset palvelut saadaan turvattua koko maassa.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetHallituspuolueiden eduskuntaryhmien puheenjohtajien yhteiskannanotto: Sotessa ratkaisujen aika – kesätauolle ei asiaa, ennen kuin päätökset on tehty