Honkonen: Nuorten arkea parannetaan

Eduskunnan valtionvarainvaliokunnan julkistamassa ehdotuksessa ns. joululahjarahoiksi on ilahduttavasti monia tärkeitä parannuksia nuorten arkeen. Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen iloitsee etenkin 4H-toimintaan, nuorten yrittäjyyteen, lukutaidon edistämiseen, lasten lukemisen edistämiseen, turvakotitoimintaan ja sosiaaliasiamiesten rahoitukseen tehtävistä panostuksista.

– Nuorten yhteiskuntaan kiinnittymisen tukeminen on tärkeä tehtävä. Se vahvistaa kokemusta turvallisesta arjesta perheissä, ja vahvistaa tulevaisuuden uskoa nuorten omalla kohdalla, Honkonen korostaa.

– Keskustalle turvallisen arjen lisäksi kyse on arvoperustaisesta välittämisestä, johon perustuen nuorille on mahdollistettava koulutuksen ja harrastusten kautta tie turvalliseen ja suorastaan onnelliseen elämään. Kyse on siitä, miten jokainen voi tuntea merkityksen yhteisöjen kautta ja avulla, muistuttaa Honkonen.

K-studio poikkeuksellisesti jo viikon alussa maanantaina - luvassa analyysia aluevaalien tuloksesta. Vieraina Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö Jussi Westinen sekä aluevaaleissa menestynyt Joonas Immonen.
24.1.2022 / K-Studio
Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetHonkonen: Nuorten arkea parannetaan