Honkonen: Nuorten arkea parannetaan

Eduskunnan valtionvarainvaliokunnan julkistamassa ehdotuksessa ns. joululahjarahoiksi on ilahduttavasti monia tärkeitä parannuksia nuorten arkeen. Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen iloitsee etenkin 4H-toimintaan, nuorten yrittäjyyteen, lukutaidon edistämiseen, lasten lukemisen edistämiseen, turvakotitoimintaan ja sosiaaliasiamiesten rahoitukseen tehtävistä panostuksista.

– Nuorten yhteiskuntaan kiinnittymisen tukeminen on tärkeä tehtävä. Se vahvistaa kokemusta turvallisesta arjesta perheissä, ja vahvistaa tulevaisuuden uskoa nuorten omalla kohdalla, Honkonen korostaa.

– Keskustalle turvallisen arjen lisäksi kyse on arvoperustaisesta välittämisestä, johon perustuen nuorille on mahdollistettava koulutuksen ja harrastusten kautta tie turvalliseen ja suorastaan onnelliseen elämään. Kyse on siitä, miten jokainen voi tuntea merkityksen yhteisöjen kautta ja avulla, muistuttaa Honkonen.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHonkonen: Nuorten arkea parannetaan