Keskustan kansanedustajat liikkeellä koko Suomessa 8. – 10.12.2017

– Suomi nousee jälleen. Nyt on tulevaisuuden rakentamisen aika. Haluamme kuulla ihmisten toiveista ja huolista tulevaisuuden suhteen, kun aloitamme itsenäisen Suomen uuden vuosisadan, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen sanoo.

Kaikkosen mukaan Suomessa on haettava yhteinen näkemys niistä suurista kysymyksistä, joihin suomalainen yhteiskunnan on löydettävä vastauksia 2020-luvulle mentäessä.

– Keskustelua on käytävä mahdollisimman laajasti. Tätä vuoropuhelua me Keskustan kansanedustajat haluamme lisätä olemalla ihmisten parissa, Kaikkonen sanoo.

Mukana viikonlopun tapahtumissa on Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä ja kansanedustajia. Ajantasainen kooste tapahtumista on täällä. Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita seuraamaan tapahtumia.

Keskustan eduskuntaryhmä jalkautuu tammikuun loppuun mennessä jokaiseen manner-Suomen 295 kuntaan.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kansanedustajat liikkeellä koko Suomessa 8. – 10.12.2017