Keskustan kansanedustajat liikkeellä koko Suomessa 8. – 10.12.2017

– Suomi nousee jälleen. Nyt on tulevaisuuden rakentamisen aika. Haluamme kuulla ihmisten toiveista ja huolista tulevaisuuden suhteen, kun aloitamme itsenäisen Suomen uuden vuosisadan, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen sanoo.

Kaikkosen mukaan Suomessa on haettava yhteinen näkemys niistä suurista kysymyksistä, joihin suomalainen yhteiskunnan on löydettävä vastauksia 2020-luvulle mentäessä.

– Keskustelua on käytävä mahdollisimman laajasti. Tätä vuoropuhelua me Keskustan kansanedustajat haluamme lisätä olemalla ihmisten parissa, Kaikkonen sanoo.

Mukana viikonlopun tapahtumissa on Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä ja kansanedustajia. Ajantasainen kooste tapahtumista on täällä. Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita seuraamaan tapahtumia.

Keskustan eduskuntaryhmä jalkautuu tammikuun loppuun mennessä jokaiseen manner-Suomen 295 kuntaan.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kansanedustajat liikkeellä koko Suomessa 8. – 10.12.2017