Print your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!

As a gift for the Alde Prime Ministers’ meeting in Helsinki, we have prepared a digital 3D model, a cad-file for an ALDE logo for everyone to use! —- Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon.

Get your file here>>
***

Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon. Suomessa näitä voi tulostaa esimerkiksi monissa kirjastoissa. Olkaa hyvät!

Hae tiedostosi täältä>>

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPrint your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!