Print your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!

As a gift for the Alde Prime Ministers’ meeting in Helsinki, we have prepared a digital 3D model, a cad-file for an ALDE logo for everyone to use! —- Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon.

Get your file here>>
***

Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon. Suomessa näitä voi tulostaa esimerkiksi monissa kirjastoissa. Olkaa hyvät!

Hae tiedostosi täältä>>

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPrint your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!