Print your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!

As a gift for the Alde Prime Ministers’ meeting in Helsinki, we have prepared a digital 3D model, a cad-file for an ALDE logo for everyone to use! —- Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon.

Get your file here>>
***

Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon. Suomessa näitä voi tulostaa esimerkiksi monissa kirjastoissa. Olkaa hyvät!

Hae tiedostosi täältä>>

Keskustan keskikesän podcastin aiheena on työ ja työn tulevaisuus koronakriisin jälkeisessä Suomessa. Keskustelemassa elinkeinoministeri Mika Lintilä sekä Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala.
10.7.2020 / Podcast
Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPrint your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!