Print your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!

As a gift for the Alde Prime Ministers’ meeting in Helsinki, we have prepared a digital 3D model, a cad-file for an ALDE logo for everyone to use! —- Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon.

Get your file here>>
***

Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon. Suomessa näitä voi tulostaa esimerkiksi monissa kirjastoissa. Olkaa hyvät!

Hae tiedostosi täältä>>

Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
Ministeri Marjatta Väänänen 1923-2020
Pitkäaikainen ja merkittävä keskustavaikuttaja, ministeri Marjatta Väänänen on poissa. Väänäsen muisto puolueessa elää ikuisesti. Koko keskustayhteisö ottaa lämpimästi osaa lähiomaisten suruun.
19.10.2020 / Uutiset
Honkonen: Alustataloutta ei pidä kuristaa kehtoonsa
Keskustan varapuheenjohtaja ja kansanedustaja Petri Honkonen on huolissaan yhdeksänjäsenisen työneuvoston lausunnosta, jonka mukaan ruokalähetit tulisi lukea yrittäjäaseman sijaan työsuhteessa oleviksi.
17.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPrint your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!