Print your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!

As a gift for the Alde Prime Ministers’ meeting in Helsinki, we have prepared a digital 3D model, a cad-file for an ALDE logo for everyone to use! —- Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon.

Get your file here>>
***

Pääministeri, puheenjohtaja Juha Sipilä isännöi tiistaina viittä kollegaansa Helsingissä. Lahjana eurooppalaisille ystävillemme teimme tiedoston, jolla saa 3D-tulostettua Alden logon. Suomessa näitä voi tulostaa esimerkiksi monissa kirjastoissa. Olkaa hyvät!

Hae tiedostosi täältä>>

Täällä olisi tolkkua tarjolla
Tule seuramaan torstaina 21.1 Keskustan eduskuntaryhmän kokousta ja illalla politiikan toimintatavat-keskustelua.
18.1.2021 / Uutiset
Petri Honkonen: Kokoomuksen ajama ajoneuvoveron jättikorotus estettävä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu kokoomuksen linjan vuosittaisen ajoneuvoveron rajuista korotuksista. Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo kertoi muutoksista kokoomuksen veromalliin perjantaina.
15.1.2021 / Uutiset
Kurvinen tyytyväinen: Polttoaineveron korotus ei hallituksen suunnitelmissa liikenteen päästöjen puolittamiseksi
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen on tyytyväinen liikenneministeriön tänään lausunnoille lähettämään fossiilittoman liikenteen tiekarttaan. Tiekartassa esiteltyyn keinovalikoimaan ei kuulu polttoaineveron korottaminen.
15.1.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPrint your own Alde-logo in 3D!/ Printtaa itsellesi Alden 3D-logo!