ihminen hattu silmillään maassa makaamassa, syksyisiä lehtiä ympärillä.

Kuntavaalit 2021

Miten ikäihmisten hoito ja hoiva järjestetään? Onko lapsille ja nuorille tarjolla harrastusmahdollisuuksia? Miten perheitä tuetaan vaikeuksien kohdatessa? Ovatko paikallisten yritysten toimintaedellytykset kunnossa? Toimiiko kierrätys ja ympäristön hoito?

Nämä ovat asioita, joista päätetään oman kotikuntasi valtuustossa, hallituksessa ja lautakunnissa. Ja monesta muusta Sinun ja läheistesi arkeen liittyvistä asioista.

Asiat paranevat vain tekemällä. Ja tekemiseen tarvitaan tekijöitä. Kutsumme nyt avoimin mielin ihmisiä mukaan toimimaan omalla osaamisellaan, sydämellä ja järjellä kuntalaisten puolesta.

Vaikeista ajoista noustaan yhteisvoimin. Kunnat ovat tärkeitä tulevaisuuden rakentajia. Lähde mukaan tekemään ihmisten kokoisia päätöksiä!

Hae kuntavaaliehdokkaaksi

Jatkossakin vaalit tulevat olemaan osa poliittista vuotta. Lähitulevaisuudessa edessä ovat muun muassa seuraavat vaalit: Kevään 2021 kuntavaalien odottavat maakuntavaalit 2022, eduskuntavaali 2023, europarlamentti- ja presidentinvaalit 2024, kuntavaali 2025, maakuntavaalit 2026, eduskuntavaalit 2027.

Vaikuttamisen mahdollisuuksia on siis tulossa, tulevaisuuden vaikuttajia tarvitaan lisää.

EtusivuVaalit