Osallistu ja vaikuta

Me Keskustassa olemme aina olleet toiminnan ihmisiä ja uskoneet yhdessä tekemisen voimaan. Jos toimeen ei tartuta, mikään ei taatusti muutu paremmaksi. Tämä maa rakennetaan yhdessä.

piirosikoni Kahvikuppi. Kysymys
Kysymys sinulle: Keskustan uusi slogan

Mikä se on?

Tarkenna vastausta halutessasi:
piirosikoni mökki. osallistu, vaikuta, liity jäseneksi.

Liity Keskustan jäseneksi

Uusien ystävien, verkostojen ja mielenkiintoisen harrastuksen lisäksi saat:

• Mahdollisuuden vaikuttaa
  • Mahdollisuuden kouluttautua
  • Ajankohtaista tietoa
  • Etuja kumppanuusyrityksiltä

Lue lisää ja liity

piirosikoni äänestyslippu.

Kuntavaalit 2021

Kiinnostaako ehdokkuus kuntavaaleissa tai tiedätkö hyvän ehdokkaan?

piirrosikoni vastauspuhekuplat
Kuntavaaliehdokkuus - Pikakysely

Oletko harkinnut Keskustan kuntavaaliehdokkuutta?

Keskustalle tärkeitä asioita

piirroskuva äiti ja lapsi kävelevät reput selässä. Arki, Lapset

Ratkaisut

Keskusta on Suomen myönteisin puolue. Etsimme ja esitämme aina ratkaisuja. Haluamme pitää Suomen turvallisena maana, missä voi luottaa tulevaisuuteen ja uskaltaa perustaa perheen.
Mökki piirroskuva, savuava piippu.

Paikka

Meidät tunnetaan kotien, osaamisen, yrittäjyyden, hyvinvoinnin, kotimaisen ruuan ja vihreän talouden puolueena. Jokaisella kuuluu olla vapaus valita elämänsä suunta kaikkialla Suomessa.
Torikoju piirroskuva, marjamyynti.

Talous

Talous on ihmistä ja hänen hyvinvointiaan varten. Keskustalle on kunnia-asia pitää kestävästi huolta yhteisistä varoistamme lastemme takia. Yritysten luomilla työpaikoilla Suomi pärjää.

Annika Saarikko: Päästövähennyksiä ei voi tehdä autoilijoita kurittamalla
Keskustan reunaehto tuleville päätöksille on, että päästövähennyksiä ei tehdä autoilijoita kurittamalla, keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko sanoo.
1.3.2021 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Teematupailta: Lapsille, nuorille ja perheille hyvä Suomi

ti 2.3 klo 18:00 - ti 2.3 klo 19:00

Keskusta

Keskustan eduskuntaryhmän maaliskuun teematupailloissa suuntana on tulevaisuus.

Suomi pitää seuraavina vuosina nostaa takaisin jaloilleen. Samalla hyvinvointiyhteiskunnan kivijalka – kunnat peruspalveluineen – on uuden edessä. Millaista politiikkaa murrosaikana tarvitaan, jotta jokainen suomalainen ja koko kotimaa pysyvät - ja pidetään - mukana?

Miten perheiden arjessa pärjäämistä voidaan tukea ja auttaa ajoissa vaikeuksissa olevia? Millaisia ratkaisuja paikallisesti ja valtakunnallisesti tarvitaan, jotta Suomi olisi lapsi- ja perhemyönteisempi maa? Miten maailman paras koulu pidetään sellaisena - planeetan parhaana?

Keskustelemassa eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Eeva Kalli sekä kansanedustajat Tuomas Kettunen, Pasi Kivisaari ja Hanna Kosonen.

Katso muut teematupaillat: www.keskusta.fi/tupailta
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

86 kiinnostunut  ·  16 menossa
Tiedotustilaisuus Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisesta linjauksesta

to 4.3 klo 12:00 - to 4.3 klo 12:45

Keskusta

Suomi on tienhaarassa ja suurten valintojen edessä 2020-luvulla. Meillä on valittavana joko elinvoiman tai näivettymisen tie. Keskusta valitsee elinvoiman, uudistusten ja kestävän kasvun tien.

Olethan kuulolla, kun esittelemme Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisen linjauksen puoliväli- ja kehysriiheen torstaina 4.3. Tarkempi kellonaika ilmoitetaan myöhemmin.

Suorassa lähetyksessä ovat läsnä Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, varapuheenjohtaja Markus Lohi sekä valtiovarainministeri Matti Vanhanen.
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

172 kiinnostunut  ·  44 menossa

Kaikki tapahtumat

Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Matin seurassa Pekka Ala-Pietilä

Podcast

Mitkä ovat keinot, joilla toteuttaa monipaikkaisuus ja toisaalta mitkä ovat esteet, joita purkaa monipaikkaisen elämän tieltä? Hyvästä, monipaikkaisesta elämästä keskustelemassa historian tutkija, professori, Helsingin kaupungin kaupunginvaltuutettu Laura Kolbe sekä Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja, saarijärveläinen Petri Honkonen. Podcastin juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
13.11.2020 / Podcast

Tilaa Keskustan uutiskirje

Pidä kiinni Keskustan uutisista ja ajatusmaailmasta.

Uutiskirjeen tilaus