Annikan kanssa – vieraana Henrik Dettmann

Annikan kanssa on uusi virtuaalinen keskusteluohjelma Annika Saarikon sivulla. Tällä kertaa vieraaksi saapuu Suomen koripallomaajoukkueen eli Susijengin päävalmentajan Henrik Dettmann.

“Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä.

Odotan, että pääsemme keskustelemaan Henrikin kanssa voittamisesta ja häviämisestä, itseluottamuksesta ja joukkueena toimimisesta! Ja siitä, mikä merkitys harrastuksilla on lasten ja nuorten kehitykselle.”

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaK-StudioAnnikan kanssa – vieraana Henrik Dettmann