K-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen

Korona-aika on haastanut meitä kaikkia. Nuorten koettu hyvinvointi on heikentynyt koko koronakriisin ajan. Olemmeko vaarassa menettää kokonaisen sukupolven? Miten nuorten hyvinvointia pitäisi rakentaa nyt ja pandemia-ajan jälkeen? Vieraina keskustelemassa Allianssin vaikuttamistyön päällikkö Katja Asikainen sekä Keskustanuorten varapuheenjohtaja Eemeli Valli.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen