K-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen

Korona-aika on haastanut meitä kaikkia. Nuorten koettu hyvinvointi on heikentynyt koko koronakriisin ajan. Olemmeko vaarassa menettää kokonaisen sukupolven? Miten nuorten hyvinvointia pitäisi rakentaa nyt ja pandemia-ajan jälkeen? Vieraina keskustelemassa Allianssin vaikuttamistyön päällikkö Katja Asikainen sekä Keskustanuorten varapuheenjohtaja Eemeli Valli.

Keskustan Vehviläinen: Hakuvaiheen käynnistyttyä meidän on suunnattava katseemme siihen, millainen Nato-maa haluamme olla
Oma on aina oma. Naton jäsenenäkin Suomen puolustuksen tärkeimmän perustan luo meidät omat kansalliset puolustusjärjestelyt.
17.5.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Annika Saarikko: Toukokuun päivä, jolloin Suomi päätti hakea Naton jäseneksi
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon blogi 15.5.2022
15.5.2022 / Uutiset