K-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen

Korona-aika on haastanut meitä kaikkia. Nuorten koettu hyvinvointi on heikentynyt koko koronakriisin ajan. Olemmeko vaarassa menettää kokonaisen sukupolven? Miten nuorten hyvinvointia pitäisi rakentaa nyt ja pandemia-ajan jälkeen? Vieraina keskustelemassa Allianssin vaikuttamistyön päällikkö Katja Asikainen sekä Keskustanuorten varapuheenjohtaja Eemeli Valli.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen