K-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen

Korona-aika on haastanut meitä kaikkia. Nuorten koettu hyvinvointi on heikentynyt koko koronakriisin ajan. Olemmeko vaarassa menettää kokonaisen sukupolven? Miten nuorten hyvinvointia pitäisi rakentaa nyt ja pandemia-ajan jälkeen? Vieraina keskustelemassa Allianssin vaikuttamistyön päällikkö Katja Asikainen sekä Keskustanuorten varapuheenjohtaja Eemeli Valli.

Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen