K-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen

Korona-aika on haastanut meitä kaikkia. Nuorten koettu hyvinvointi on heikentynyt koko koronakriisin ajan. Olemmeko vaarassa menettää kokonaisen sukupolven? Miten nuorten hyvinvointia pitäisi rakentaa nyt ja pandemia-ajan jälkeen? Vieraina keskustelemassa Allianssin vaikuttamistyön päällikkö Katja Asikainen sekä Keskustanuorten varapuheenjohtaja Eemeli Valli.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Nuorten hyvinvointi nyt ja pandemia-ajan jälkeen