K-Studio: Tuokio puoluesihteerin kanssa

K-studio saa juontajakseen tällä kertaa puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen, jonka vieraaksi saapuvat politiikan toimittajat Riikka Uosukainen, Yle ja Timo Haapala, IS. Keskustelussa niin ajankohtainen politiikka kuin analyysia Keskustasta puolueena.

Keskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa
Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus välillä 10.1-30.6 2022. Hakuaikaa on jatkettu 31.10. asti.
21.10.2021 / Uutiset
Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-Studio: Tuokio puoluesihteerin kanssa