Keskustan PJ-tentti Hämeenlinnasta

Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden kenttäkierros on saavuttanut Hämeenlinnan, jonka torilta on katsottavissa suora lähetys Keskustan Facebook- ja nettisivuilla. Tentissä mukana puheenjohtajaehdokkaat Petri Honkonen, Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen. Mikäli haluat tulla paikalle Hämeenlinnan torille, muista pitää riittävä etäisyys toisiin ihmisiin.

Tentissä mukana puheenjohtajaehdokkaat Petri Honkonen,
Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen.

Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan PJ-tentti Hämeenlinnasta