Keskustan PJ-tentti Hämeenlinnasta

Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden kenttäkierros on saavuttanut Hämeenlinnan, jonka torilta on katsottavissa suora lähetys Keskustan Facebook- ja nettisivuilla. Tentissä mukana puheenjohtajaehdokkaat Petri Honkonen, Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen. Mikäli haluat tulla paikalle Hämeenlinnan torille, muista pitää riittävä etäisyys toisiin ihmisiin.

Tentissä mukana puheenjohtajaehdokkaat Petri Honkonen,
Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan PJ-tentti Hämeenlinnasta