Keskustan PJ-tentti Hämeenlinnasta

Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden kenttäkierros on saavuttanut Hämeenlinnan, jonka torilta on katsottavissa suora lähetys Keskustan Facebook- ja nettisivuilla. Tentissä mukana puheenjohtajaehdokkaat Petri Honkonen, Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen. Mikäli haluat tulla paikalle Hämeenlinnan torille, muista pitää riittävä etäisyys toisiin ihmisiin.

Tentissä mukana puheenjohtajaehdokkaat Petri Honkonen,
Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen.

Eurovaaliehdokas Venla Kajan: Opiskelijoiden ovet auki Eurooppaan
Monelle opiskelijalle vaihtoon lähtö on ensimmäinen kosketus eurooppalaisuuteen. Se on hieno esimerkki siitä, mitä EU:n vapaa liikkuvuus tarkoittaa. Toivon, että mahdollisimman moni nuori saisi hyödyntää tämän mahdollisuuden.
24.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Eurovaaliehdokas Valtteri Paakki: Vihreä siirtymä on tehtävä kestävästi ja oikeudenmukaisesti
Keskustalaiseen ajattelumaailmaan kuuluu ajatus ylisukupolvisuudesta. Tahtotila jättää oma tila ja ympäristö paremmassa kunnossa seuraaville sukupolville. Mikäli tahdomme pitää kiinni tästä periaatteesta, meidän on edistettävää vihreää siirtymää niin Suomessa kuin EU:n laajuisesti.
20.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan PJ-tentti Hämeenlinnasta