Keskustan PJ-tentti Hämeenlinnasta

Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden kenttäkierros on saavuttanut Hämeenlinnan, jonka torilta on katsottavissa suora lähetys Keskustan Facebook- ja nettisivuilla. Tentissä mukana puheenjohtajaehdokkaat Petri Honkonen, Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen. Mikäli haluat tulla paikalle Hämeenlinnan torille, muista pitää riittävä etäisyys toisiin ihmisiin.

Tentissä mukana puheenjohtajaehdokkaat Petri Honkonen,
Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan PJ-tentti Hämeenlinnasta