Keskustan puoluevaltuuston kokous kevät 2021 (iltapäivä)

Keskustan puoluevaltuuston kokous 24.-25.4.2021 Puheenjohtaja Annika pitää puheensa heti kokouksen alussa klo 10 jälkeen. Suoria lähetyksiä kokouksesta yleisö voi seurata seuraavasti: Lauantaina klo 10.00-11.30 ja 12.30-15.30 Sunnuntaina lähetystä voi seurata klo 11.00-11.45 Sekä sunnuntaina kuntavaalikarnevaali klo 12-13.

Keskustan puoluevaltuuston kokous 24.-25.4.2021

Puheenjohtaja Annika pitää puheensa heti kokouksen alussa klo 10 jälkeen.
Suoria lähetyksiä kokouksesta yleisö voi seurata seuraavasti:

Lauantaina klo 10.00-11.30 ja 12.30-15.30
Sunnuntaina lähetystä voi seurata klo 11.00-11.45
Sekä sunnuntaina kuntavaalikarnevaali klo 12-13.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan puoluevaltuuston kokous kevät 2021 (iltapäivä)