Keskustan puoluevaltuuston kokous kevät 2021 (iltapäivä)

Keskustan puoluevaltuuston kokous 24.-25.4.2021 Puheenjohtaja Annika pitää puheensa heti kokouksen alussa klo 10 jälkeen. Suoria lähetyksiä kokouksesta yleisö voi seurata seuraavasti: Lauantaina klo 10.00-11.30 ja 12.30-15.30 Sunnuntaina lähetystä voi seurata klo 11.00-11.45 Sekä sunnuntaina kuntavaalikarnevaali klo 12-13.

Keskustan puoluevaltuuston kokous 24.-25.4.2021

Puheenjohtaja Annika pitää puheensa heti kokouksen alussa klo 10 jälkeen.
Suoria lähetyksiä kokouksesta yleisö voi seurata seuraavasti:

Lauantaina klo 10.00-11.30 ja 12.30-15.30
Sunnuntaina lähetystä voi seurata klo 11.00-11.45
Sekä sunnuntaina kuntavaalikarnevaali klo 12-13.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan puoluevaltuuston kokous kevät 2021 (iltapäivä)