Keskustan puoluevaltuuston kokous kevät 2021 (iltapäivä)

Keskustan puoluevaltuuston kokous 24.-25.4.2021 Puheenjohtaja Annika pitää puheensa heti kokouksen alussa klo 10 jälkeen. Suoria lähetyksiä kokouksesta yleisö voi seurata seuraavasti: Lauantaina klo 10.00-11.30 ja 12.30-15.30 Sunnuntaina lähetystä voi seurata klo 11.00-11.45 Sekä sunnuntaina kuntavaalikarnevaali klo 12-13.

Keskustan puoluevaltuuston kokous 24.-25.4.2021

Puheenjohtaja Annika pitää puheensa heti kokouksen alussa klo 10 jälkeen.
Suoria lähetyksiä kokouksesta yleisö voi seurata seuraavasti:

Lauantaina klo 10.00-11.30 ja 12.30-15.30
Sunnuntaina lähetystä voi seurata klo 11.00-11.45
Sekä sunnuntaina kuntavaalikarnevaali klo 12-13.

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan puoluevaltuuston kokous kevät 2021 (iltapäivä)