Keskustan puoluevaltuuston kokous kevät 2021 (iltapäivä)

Keskustan puoluevaltuuston kokous 24.-25.4.2021 Puheenjohtaja Annika pitää puheensa heti kokouksen alussa klo 10 jälkeen. Suoria lähetyksiä kokouksesta yleisö voi seurata seuraavasti: Lauantaina klo 10.00-11.30 ja 12.30-15.30 Sunnuntaina lähetystä voi seurata klo 11.00-11.45 Sekä sunnuntaina kuntavaalikarnevaali klo 12-13.

Keskustan puoluevaltuuston kokous 24.-25.4.2021

Puheenjohtaja Annika pitää puheensa heti kokouksen alussa klo 10 jälkeen.
Suoria lähetyksiä kokouksesta yleisö voi seurata seuraavasti:

Lauantaina klo 10.00-11.30 ja 12.30-15.30
Sunnuntaina lähetystä voi seurata klo 11.00-11.45
Sekä sunnuntaina kuntavaalikarnevaali klo 12-13.

Keskusta kutsuu pohtimaan Itäisen Suomen tulevaisuutta
Itäisen Suomen tilanne muuttui hetkessä Venäjän hyökkäyksen vuoksi. Miltä alueen ja sen ihmisten ja yritysten tulevaisuus ja kehitysnäkymät näyttävät? Tätä arvioidaan eri toimijoiden näkökulmasta ajankohtaisseminaarissa, jonka järjestäjänä on Suomen Keskusta.
27.5.2022 / Uutiset
Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan puoluevaltuuston kokous kevät 2021 (iltapäivä)