Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko alkaa tehdä omaa keskusteluohjelmaa. Annikan kanssa –nimistä ohjelmaa lähetetään suorana lähetyksenä Saarikon Facebook-sivulla.

Saarikon mukaan keskustelutuokioiden tarkoituksena on tuoda uusia ajatuksia päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä sekä kuulijoille mutta myös hänelle itselleen.

-Idea ohjelmaan kumpusi elokuisesta keskustelutuokiosta entisen pääministeri Esko Ahon kanssa. Sain siitä paljon hyvää palautetta ja mietin, miksei tätä voisi jatkaa. Ylipäänsä pidän tärkeänä, että käyn päättäjänä keskusteluja laajasti – ja myös oman kuplani ulkopuolelta tulevien ihmisten kanssa, Saarikko sanoo.

Ohjelman ensimmäinen jakso lähetetään torstaina 3.12. kello 18. Vieraana on tuolloin kirjailija Kari Hotakainen.

-On luontevaa, että ensimmäisenä vieraanani on juuri kirjailija, koska kirjat ovat olleet minulle tärkeä osa elämääni jo pikkutytöstä. Luin syksyllä Hotakaisen kirjan Tarina, jossa aiheina ovat nimen mukaisesti tarinat, mutta myös maaseutu ja kaupunki. Odotan innolla tätä yhteistä hetkeämme, Saarikko päättää.

Annikan kanssa -ohjelmaa voit siis seurata Saarikon omilta facebook-sivuilta osoitteessa: https://www.facebook.com/SaarikkoAnnika

Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
Tiedotustilaisuudessa ovat läsnä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ja puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnnika Saarikolle oma virtuaalinen keskusteluohjelma – avausvieraana kirjailija Kari Hotakainen