Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko alkaa tehdä omaa keskusteluohjelmaa. Annikan kanssa –nimistä ohjelmaa lähetetään suorana lähetyksenä Saarikon Facebook-sivulla.

Saarikon mukaan keskustelutuokioiden tarkoituksena on tuoda uusia ajatuksia päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä sekä kuulijoille mutta myös hänelle itselleen.

-Idea ohjelmaan kumpusi elokuisesta keskustelutuokiosta entisen pääministeri Esko Ahon kanssa. Sain siitä paljon hyvää palautetta ja mietin, miksei tätä voisi jatkaa. Ylipäänsä pidän tärkeänä, että käyn päättäjänä keskusteluja laajasti – ja myös oman kuplani ulkopuolelta tulevien ihmisten kanssa, Saarikko sanoo.

Ohjelman ensimmäinen jakso lähetetään torstaina 3.12. kello 18. Vieraana on tuolloin kirjailija Kari Hotakainen.

-On luontevaa, että ensimmäisenä vieraanani on juuri kirjailija, koska kirjat ovat olleet minulle tärkeä osa elämääni jo pikkutytöstä. Luin syksyllä Hotakaisen kirjan Tarina, jossa aiheina ovat nimen mukaisesti tarinat, mutta myös maaseutu ja kaupunki. Odotan innolla tätä yhteistä hetkeämme, Saarikko päättää.

Annikan kanssa -ohjelmaa voit siis seurata Saarikon omilta facebook-sivuilta osoitteessa: https://www.facebook.com/SaarikkoAnnika

Keskustan Vehviläinen: Hakuvaiheen käynnistyttyä meidän on suunnattava katseemme siihen, millainen Nato-maa haluamme olla
Oma on aina oma. Naton jäsenenäkin Suomen puolustuksen tärkeimmän perustan luo meidät omat kansalliset puolustusjärjestelyt.
17.5.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Annika Saarikko: Toukokuun päivä, jolloin Suomi päätti hakea Naton jäseneksi
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon blogi 15.5.2022
15.5.2022 / Uutiset