Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko alkaa tehdä omaa keskusteluohjelmaa. Annikan kanssa –nimistä ohjelmaa lähetetään suorana lähetyksenä Saarikon Facebook-sivulla.

Saarikon mukaan keskustelutuokioiden tarkoituksena on tuoda uusia ajatuksia päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä sekä kuulijoille mutta myös hänelle itselleen.

-Idea ohjelmaan kumpusi elokuisesta keskustelutuokiosta entisen pääministeri Esko Ahon kanssa. Sain siitä paljon hyvää palautetta ja mietin, miksei tätä voisi jatkaa. Ylipäänsä pidän tärkeänä, että käyn päättäjänä keskusteluja laajasti – ja myös oman kuplani ulkopuolelta tulevien ihmisten kanssa, Saarikko sanoo.

Ohjelman ensimmäinen jakso lähetetään torstaina 3.12. kello 18. Vieraana on tuolloin kirjailija Kari Hotakainen.

-On luontevaa, että ensimmäisenä vieraanani on juuri kirjailija, koska kirjat ovat olleet minulle tärkeä osa elämääni jo pikkutytöstä. Luin syksyllä Hotakaisen kirjan Tarina, jossa aiheina ovat nimen mukaisesti tarinat, mutta myös maaseutu ja kaupunki. Odotan innolla tätä yhteistä hetkeämme, Saarikko päättää.

Annikan kanssa -ohjelmaa voit siis seurata Saarikon omilta facebook-sivuilta osoitteessa: https://www.facebook.com/SaarikkoAnnika

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnnika Saarikolle oma virtuaalinen keskusteluohjelma – avausvieraana kirjailija Kari Hotakainen