Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko alkaa tehdä omaa keskusteluohjelmaa. Annikan kanssa –nimistä ohjelmaa lähetetään suorana lähetyksenä Saarikon Facebook-sivulla.

Saarikon mukaan keskustelutuokioiden tarkoituksena on tuoda uusia ajatuksia päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä sekä kuulijoille mutta myös hänelle itselleen.

-Idea ohjelmaan kumpusi elokuisesta keskustelutuokiosta entisen pääministeri Esko Ahon kanssa. Sain siitä paljon hyvää palautetta ja mietin, miksei tätä voisi jatkaa. Ylipäänsä pidän tärkeänä, että käyn päättäjänä keskusteluja laajasti – ja myös oman kuplani ulkopuolelta tulevien ihmisten kanssa, Saarikko sanoo.

Ohjelman ensimmäinen jakso lähetetään torstaina 3.12. kello 18. Vieraana on tuolloin kirjailija Kari Hotakainen.

-On luontevaa, että ensimmäisenä vieraanani on juuri kirjailija, koska kirjat ovat olleet minulle tärkeä osa elämääni jo pikkutytöstä. Luin syksyllä Hotakaisen kirjan Tarina, jossa aiheina ovat nimen mukaisesti tarinat, mutta myös maaseutu ja kaupunki. Odotan innolla tätä yhteistä hetkeämme, Saarikko päättää.

Annikan kanssa -ohjelmaa voit siis seurata Saarikon omilta facebook-sivuilta osoitteessa: https://www.facebook.com/SaarikkoAnnika

Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: EU:n puolustuspolitiikka ei enää voi olla pelkkiä juhlapuheita
Pelkkä ulko- ja turvallisuuspoliittinen puhe ei EU:lta enää riitä. Nyt tarvitaan konkreettisia toimia. EU:lla on tässä näytönpaikka, keskustan varapuheenjohtaja ja EU:n puolustuspolitiikasta väitöskirjaa tekevä Riikka Pakarinen toteaa.
18.9.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnnika Saarikolle oma virtuaalinen keskusteluohjelma – avausvieraana kirjailija Kari Hotakainen