Kaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa

Nyt työttömyys laskee ja talous kasvaa. Sipilän hallituksen toimin yhteiskunnan vastaantulo elinkeinoelämälle on ollut tuntuva. Sen vastapainoksi suomalaisilla on oikeus odottaa ennen muuta isoilta pörssiyrityksiltä investointeja Suomeen ja Suomessa. Yhteisvastuuta itsestä ja läheisistä on se, että pistämme Suomea kuntoon, jotta emme jätä lapsille velkataakkaa ja huonompaa maata, kuin millaisena se on saatu. Siksi, ja vain siksi, meidän on puhuttava myös kilpailukyvystä ja investoinneista.

Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
Eeva Kalli: Valtion on vastattava ihmisten tarpeisiin ja edistettävä asumiseen liittyvää valinnanvapautta
"Jokaisen ministeriön tulee tehdä omalla hallinnonalallaan yhteistyössä viranhaltijoiden ja työntekijöiden kanssa selvitys työtehtävistä, jotka voidaan monipaikkaistaa, sanoo Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli.
20.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa