Kaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa

Nyt työttömyys laskee ja talous kasvaa. Sipilän hallituksen toimin yhteiskunnan vastaantulo elinkeinoelämälle on ollut tuntuva. Sen vastapainoksi suomalaisilla on oikeus odottaa ennen muuta isoilta pörssiyrityksiltä investointeja Suomeen ja Suomessa. Yhteisvastuuta itsestä ja läheisistä on se, että pistämme Suomea kuntoon, jotta emme jätä lapsille velkataakkaa ja huonompaa maata, kuin millaisena se on saatu. Siksi, ja vain siksi, meidän on puhuttava myös kilpailukyvystä ja investoinneista.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa