Kaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa

Nyt työttömyys laskee ja talous kasvaa. Sipilän hallituksen toimin yhteiskunnan vastaantulo elinkeinoelämälle on ollut tuntuva. Sen vastapainoksi suomalaisilla on oikeus odottaa ennen muuta isoilta pörssiyrityksiltä investointeja Suomeen ja Suomessa. Yhteisvastuuta itsestä ja läheisistä on se, että pistämme Suomea kuntoon, jotta emme jätä lapsille velkataakkaa ja huonompaa maata, kuin millaisena se on saatu. Siksi, ja vain siksi, meidän on puhuttava myös kilpailukyvystä ja investoinneista.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa