Kaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa

Nyt työttömyys laskee ja talous kasvaa. Sipilän hallituksen toimin yhteiskunnan vastaantulo elinkeinoelämälle on ollut tuntuva. Sen vastapainoksi suomalaisilla on oikeus odottaa ennen muuta isoilta pörssiyrityksiltä investointeja Suomeen ja Suomessa. Yhteisvastuuta itsestä ja läheisistä on se, että pistämme Suomea kuntoon, jotta emme jätä lapsille velkataakkaa ja huonompaa maata, kuin millaisena se on saatu. Siksi, ja vain siksi, meidän on puhuttava myös kilpailukyvystä ja investoinneista.

Keskustan eduskuntaryhmä vetoaa rokotusten ottamisen puolesta
Keskustan eduskuntaryhmä vetoaa vakavasti suomalaisiin rokotusten ottamisen puolesta. Niin suojelee sekä itseään, läheisiään että muita kanssaihmisiään. Rokotukset ottamalla jokainen pystyy osaltaan vaikuttamaan suoraan myös siihen, että Suomi pysyy auki.
21.10.2021 / Uutiset
Keskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa
Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus välillä 10.1-30.6 2022. Hakuaikaa on jatkettu 31.10. asti.
21.10.2021 / Uutiset
Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa