Kaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa

Nyt työttömyys laskee ja talous kasvaa. Sipilän hallituksen toimin yhteiskunnan vastaantulo elinkeinoelämälle on ollut tuntuva. Sen vastapainoksi suomalaisilla on oikeus odottaa ennen muuta isoilta pörssiyrityksiltä investointeja Suomeen ja Suomessa. Yhteisvastuuta itsestä ja läheisistä on se, että pistämme Suomea kuntoon, jotta emme jätä lapsille velkataakkaa ja huonompaa maata, kuin millaisena se on saatu. Siksi, ja vain siksi, meidän on puhuttava myös kilpailukyvystä ja investoinneista.

Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: Liikenneköyhyyttä aiheuttavat ruuhkamaksut hylättävä pääkaupunkiseudulla
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarisen mielestä ruuhkamaksujen käyttöönotolle ei ole kestäviä perusteita. Suomen pääkaupunkiseudun ei tarvitse olla ruuhkamaksuissa edelläkävijä, varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen linjaa.
15.5.2021 / Uutiset
Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Hyvä taloudenhoito on vastuunkantoa