Kaikkonen: Keskusta hakee ihmisten luottamusta

– Me haemme luottamusta, jotta vielä työttömänä oleva saisi töitä, pätkätyöläisen toimeentulo olisi varmempi ja yrittäjä jaksaisi yrittää. Me haemme luottamusta, jotta jokainen sairas saisi tarvitsemansa hoidon, Kaikkonen sanoi Keskustan puoluekokouksessa Sotkamossa lauantaina.

Kaikkonen sanoi Keskustan hakevan luottamusta myös siksi, että jokaisella ikäihmisellä olisi säällinen vanhuuden turva, eikä kenenkään tarvitsisi nukkua pois yksin ja unohdettuna.

– Me pyydämme luottamusta, jotta valot palaisivat kautta Suomen myös tulevaisuudessa, niin maalla kuin kaupungissa, etelässä kuin pohjoisessa. Suomi on meille rakas ja yhteinen, Kaikkonen totesi puheessaan.

Kaikkosen mukaan Keskustan tavoitteena on seuraavalla vaalikaudella parantaa peruskoulua, uudistaa perhevapaat ja taata nuorille oikeus oppia.

– Teemme kaikkemme, että tähän maahan saadaan seuraavallakin vaalikaudella vähintään 100 000 työpaikkaa lisää. Turvaamme tasa-arvoiset palvelut viemällä soten maaliin ja parannamme heikoimpien perusturvaa. Emme jätä lapsillemme perinnöksi kohtuutonta velkataakkaa. Siksi lopetamme Suomen velaksi elämisen.

– Siksi Keskustaa tarvitaan. Siksi tavoittelemme suurimman puolueen asemaa. Siksi meidän ehdokkaamme myös seuraavaksi pääministeriksi on puheenjohtaja Juha Sipilä, Kaikkonen sanoi.

Eurovaaliehdokas Venla Kajan: Opiskelijoiden ovet auki Eurooppaan
Monelle opiskelijalle vaihtoon lähtö on ensimmäinen kosketus eurooppalaisuuteen. Se on hieno esimerkki siitä, mitä EU:n vapaa liikkuvuus tarkoittaa. Toivon, että mahdollisimman moni nuori saisi hyödyntää tämän mahdollisuuden.
24.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Eurovaaliehdokas Valtteri Paakki: Vihreä siirtymä on tehtävä kestävästi ja oikeudenmukaisesti
Keskustalaiseen ajattelumaailmaan kuuluu ajatus ylisukupolvisuudesta. Tahtotila jättää oma tila ja ympäristö paremmassa kunnossa seuraaville sukupolville. Mikäli tahdomme pitää kiinni tästä periaatteesta, meidän on edistettävää vihreää siirtymää niin Suomessa kuin EU:n laajuisesti.
20.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Keskusta hakee ihmisten luottamusta