Kaikkonen: Keskusta hakee ihmisten luottamusta

– Me haemme luottamusta, jotta vielä työttömänä oleva saisi töitä, pätkätyöläisen toimeentulo olisi varmempi ja yrittäjä jaksaisi yrittää. Me haemme luottamusta, jotta jokainen sairas saisi tarvitsemansa hoidon, Kaikkonen sanoi Keskustan puoluekokouksessa Sotkamossa lauantaina.

Kaikkonen sanoi Keskustan hakevan luottamusta myös siksi, että jokaisella ikäihmisellä olisi säällinen vanhuuden turva, eikä kenenkään tarvitsisi nukkua pois yksin ja unohdettuna.

– Me pyydämme luottamusta, jotta valot palaisivat kautta Suomen myös tulevaisuudessa, niin maalla kuin kaupungissa, etelässä kuin pohjoisessa. Suomi on meille rakas ja yhteinen, Kaikkonen totesi puheessaan.

Kaikkosen mukaan Keskustan tavoitteena on seuraavalla vaalikaudella parantaa peruskoulua, uudistaa perhevapaat ja taata nuorille oikeus oppia.

– Teemme kaikkemme, että tähän maahan saadaan seuraavallakin vaalikaudella vähintään 100 000 työpaikkaa lisää. Turvaamme tasa-arvoiset palvelut viemällä soten maaliin ja parannamme heikoimpien perusturvaa. Emme jätä lapsillemme perinnöksi kohtuutonta velkataakkaa. Siksi lopetamme Suomen velaksi elämisen.

– Siksi Keskustaa tarvitaan. Siksi tavoittelemme suurimman puolueen asemaa. Siksi meidän ehdokkaamme myös seuraavaksi pääministeriksi on puheenjohtaja Juha Sipilä, Kaikkonen sanoi.

Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Keskusta hakee ihmisten luottamusta