Kaikkonen: Keskusta hakee ihmisten luottamusta

– Me haemme luottamusta, jotta vielä työttömänä oleva saisi töitä, pätkätyöläisen toimeentulo olisi varmempi ja yrittäjä jaksaisi yrittää. Me haemme luottamusta, jotta jokainen sairas saisi tarvitsemansa hoidon, Kaikkonen sanoi Keskustan puoluekokouksessa Sotkamossa lauantaina.

Kaikkonen sanoi Keskustan hakevan luottamusta myös siksi, että jokaisella ikäihmisellä olisi säällinen vanhuuden turva, eikä kenenkään tarvitsisi nukkua pois yksin ja unohdettuna.

– Me pyydämme luottamusta, jotta valot palaisivat kautta Suomen myös tulevaisuudessa, niin maalla kuin kaupungissa, etelässä kuin pohjoisessa. Suomi on meille rakas ja yhteinen, Kaikkonen totesi puheessaan.

Kaikkosen mukaan Keskustan tavoitteena on seuraavalla vaalikaudella parantaa peruskoulua, uudistaa perhevapaat ja taata nuorille oikeus oppia.

– Teemme kaikkemme, että tähän maahan saadaan seuraavallakin vaalikaudella vähintään 100 000 työpaikkaa lisää. Turvaamme tasa-arvoiset palvelut viemällä soten maaliin ja parannamme heikoimpien perusturvaa. Emme jätä lapsillemme perinnöksi kohtuutonta velkataakkaa. Siksi lopetamme Suomen velaksi elämisen.

– Siksi Keskustaa tarvitaan. Siksi tavoittelemme suurimman puolueen asemaa. Siksi meidän ehdokkaamme myös seuraavaksi pääministeriksi on puheenjohtaja Juha Sipilä, Kaikkonen sanoi.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Keskusta hakee ihmisten luottamusta