Kulmuni on ensimmäisen kauden kansanedustaja Torniosta. Hän on yhteiskuntatieteiden kandidaatti ja toiminut Keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2016.

Heikkinen on toisen kauden kansanedustaja Kiuruvedeltä. Heikkinen on terveystieteiden maisteri ja maatalousyrittäjä.

Rehula on kuudennen kauden kansanedustaja ja entinen sosiaali- ja terveysministeri sekä perhe- ja peruspalveluministeri. Hän on toiminut Keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2012.

Äänimäärät henkilöittäin: Katri Kulmuni 1808, Hannakaisa Heikkinen 1452, Juha Rehula 1311, edellä siis valittu varapuheenjohtajisto. Ääniä saivat myös Antti Kurvinen 1282 ja Pekka Pöyry 501. Ääniä annettiin yhteensä 6354, hylättyjä lippuja oli 11. (Huom! Äänimäärät korjattu 13.6. ks. uutinen)

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKatri Kulmuni, Hannakaisa Heikkinen ja Juha Rehula valittiin Keskustan varapuheenjohtajiksi