Kulmuni on ensimmäisen kauden kansanedustaja Torniosta. Hän on yhteiskuntatieteiden kandidaatti ja toiminut Keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2016.

Heikkinen on toisen kauden kansanedustaja Kiuruvedeltä. Heikkinen on terveystieteiden maisteri ja maatalousyrittäjä.

Rehula on kuudennen kauden kansanedustaja ja entinen sosiaali- ja terveysministeri sekä perhe- ja peruspalveluministeri. Hän on toiminut Keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2012.

Äänimäärät henkilöittäin: Katri Kulmuni 1808, Hannakaisa Heikkinen 1452, Juha Rehula 1311, edellä siis valittu varapuheenjohtajisto. Ääniä saivat myös Antti Kurvinen 1282 ja Pekka Pöyry 501. Ääniä annettiin yhteensä 6354, hylättyjä lippuja oli 11. (Huom! Äänimäärät korjattu 13.6. ks. uutinen)

Keskustelussa monipaikkainen Suomi ja sen mahdollisuudet, työnteko, asuminen ja liikkuminen koko Suomessa. Voit myös itse osallistua ja esittää kysymyksesi lähetyksen aikana kommenttikentässä.
22.10.2020 / K-Studio
Keskustan europarlamentaarikko Elsi Katainen: Suomen turvepeltojen viljely pelastettiin maatalousäänestyksessä
Huono kirjaus saatiin torpattua viime hetkellä, kun yhteisen maatalouspolitiikan ympäristöehdoista neuvoteltiin. Nyt vaatimus koskee turvepeltojen kunnossapitoa, EU-parlamentin maatalousvaliokunnan varapuheenjohtajana toimiva Elsi Katainen kertoo.
21.10.2020 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKatri Kulmuni, Hannakaisa Heikkinen ja Juha Rehula valittiin Keskustan varapuheenjohtajiksi