Kulmuni on ensimmäisen kauden kansanedustaja Torniosta. Hän on yhteiskuntatieteiden kandidaatti ja toiminut Keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2016.

Heikkinen on toisen kauden kansanedustaja Kiuruvedeltä. Heikkinen on terveystieteiden maisteri ja maatalousyrittäjä.

Rehula on kuudennen kauden kansanedustaja ja entinen sosiaali- ja terveysministeri sekä perhe- ja peruspalveluministeri. Hän on toiminut Keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2012.

Äänimäärät henkilöittäin: Katri Kulmuni 1808, Hannakaisa Heikkinen 1452, Juha Rehula 1311, edellä siis valittu varapuheenjohtajisto. Ääniä saivat myös Antti Kurvinen 1282 ja Pekka Pöyry 501. Ääniä annettiin yhteensä 6354, hylättyjä lippuja oli 11. (Huom! Äänimäärät korjattu 13.6. ks. uutinen)

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKatri Kulmuni, Hannakaisa Heikkinen ja Juha Rehula valittiin Keskustan varapuheenjohtajiksi