Kulmuni on ensimmäisen kauden kansanedustaja Torniosta. Hän on yhteiskuntatieteiden kandidaatti ja toiminut Keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2016.

Heikkinen on toisen kauden kansanedustaja Kiuruvedeltä. Heikkinen on terveystieteiden maisteri ja maatalousyrittäjä.

Rehula on kuudennen kauden kansanedustaja ja entinen sosiaali- ja terveysministeri sekä perhe- ja peruspalveluministeri. Hän on toiminut Keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2012.

Äänimäärät henkilöittäin: Katri Kulmuni 1808, Hannakaisa Heikkinen 1452, Juha Rehula 1311, edellä siis valittu varapuheenjohtajisto. Ääniä saivat myös Antti Kurvinen 1282 ja Pekka Pöyry 501. Ääniä annettiin yhteensä 6354, hylättyjä lippuja oli 11. (Huom! Äänimäärät korjattu 13.6. ks. uutinen)

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKatri Kulmuni, Hannakaisa Heikkinen ja Juha Rehula valittiin Keskustan varapuheenjohtajiksi